Gerlach wyróżniony Superbrands Created in Poland 2013

Gerlach został uznany za faworyta i markę godną polecenia w swojej kategorii.

Superbrands Created in Poland jest pierwszą edycją konkursu przeprowadzoną na polskim rynku na zlecenie The Superbrands Ltd. – międzynarodowej organizacji działającej na terenie 87 krajów. To wyróżnienie dla najlepszych marek od ponad 17 lat trafia do działów marketingu firm konsekwentnie dbających o swój wizerunek i stabilny rozwój.

W tym roku prestiżowy tytuł Superbrands Created in Poland mógł przypaść jedynie firmom, które narodziły się w Polsce, niezależnie od kraju pochodzenia ich kapitału. Jednak decydujący głos w przyznawaniu wyróżnienia należał do konsumentów. Niezależny instytut badawczy GfK Polonia przeprowadził na zlecenie Superbrands badanie konsumenckie na próbie 15 000 osób. Zadanie respondentów polegało na ocenie i wyborze znanych i najchętniej polecanych przez nich samych marek. O zwycięstwie firm decydowała zdobyta nieprzeciętna liczba głosów. W kategorii wyposażenia domu bezkonkurencyjna okazała się marka Gerlach.

Wyróżnienie Superbrands Created in Poland jest dla nas szczególnie istotne nie tylko z powodu prestiżu i międzynarodowej rangi konkursu Superbrands. Najważniejsze w tym wyróżnieniu jest dla nas zaufanie, jakim niezmiennie od wielu lat darzą nas Klienci. To właśnie ich uznanie pozostaje dla nas szczególnie cenne – dodaje Agnieszka Cichewicz, Brand Manager w firmie Gerlach.

Tytuł Superbrands Created in Poland potwierdził, że Gerlach, firma o ponad 250-letniej tradycji, ma wyjątkową pozycję na polskim rynku. Wyróżnienie świadczy również o przynależności marki do elitarnego grona ulubionych przez Polaków rodzimych marek. Wprowadzenie przez firmę w ostatnim czasie nowej strategii komunikacji, zmiana hasła na „Twój dom zasługuje na Gerlach”, portfolio sukcesywnie poszerzane o nowe segmenty i linie oraz nowoczesny design produktów – to zabiegi mające na celu odświeżenie wizerunku firmy oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców w różnym wieku. Marka Gerlach, kojarzona dotychczas głównie z tradycją i klasycznym wzornictwem, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom młodszego pokolenia Polaków.

Komentarze