Andropol na Gastro-Hotel 2013

Andropol na Gastro-Hotel 2013

Andropol regularnie uczestniczy w targach z branży hotelarsko – gastronomicznej. Gastro-Hotel to cykliczna impreza wystawienniczo- szkoleniowa, która odbywa się każdego roku w atrakcyjnych turystycznie miastach polski. W tym roku - prócz Kołobrzegu - gościła będzie także w Karpaczu (edycja październikowa).

Targi są okazją do prezentacji nowości z branży gastronomiczno-hotelarskiej, to też kompendium wiedzy o trendach w wyposażaniu hoteli i restauracji w: tekstylia, środki czystości, artykuły spożywcze, półprodukty oraz nowinki techniczne i oprogramowanie. Niewątpliwym plusem imprezy jest atrakcyjny program – pokazy sztuki kulinarnej, degustacje i liczne konkursy. A wszystko to w wykonaniu mistrzów. kucharskiego fachu. Impreza będzie trwała od 26 do 28 lutego.

Andropol prezentował podczas targów swoje sztandarowe tekstylia, adresowane dla branży HoReCa – pościelowe: Itaka, Musso i Tiwoli 7, obrusowe: Aligator, Pyton, Lemur oraz konfekcję Frotte, która cieszy się dużym zainteresowaniem klientów firmy.


- Z praktyki wiemy, że klienci – właściciele hoteli i restauracji poszukują oferty z jednej strony atrakcyjnej i oryginalnej, z drugiej takiej, która pozwoli im w sposób całościowy wyposażyć obiekt gastronomiczny czy hotelowy. Naszym założeniem było pokazanie właśnie takiej kompleksowej oferty, złożonej z wysokiej jakości produktów – mówi Radosław Klinowski, dyrektor handlowy Andropolu.


Andropol jest znanym na rynku producentem artykułów tekstylnych  kierowanych do hoteli i restauracji. Zaletą wyrobów spółki dla segmentu HoReCa jest jakość, walory estetyczne i użytkowe - bardzo wysoka odporność na odbarwienia i czynniki mechaniczne, gwarantują niezmienność wyglądu nawet po wielu cyklach prania. W ofercie Andropolu dla tego sektora są też wyroby linii Rentline, skierowane do podmiotów serwisujących odzież. W tej linii znajdują się tylko wyselekcjonowane tkaniny o bardzo wysokich walorach użytkowych. W grupie tkanin dla hoteli i restauracji szczególnie atrakcyjne są tkaniny z dużym udziałem włókien poliestrowych (do 50 proc.), które w procesie prania powodują zmniejszenie absorpcji wody i środków chemicznych, a co za tym idzie obniżenie kosztów prania.
Andropol stara się dotrzeć do klientów za pomocą zróżnicowanych kanałów dystrybucji – nie tylko poprzez siec sklepów i hurtowni, ale także przez Internet, przedstawicieli handlowych itp. 

Komentarze