Duża firma – bliskie spotkanie

Telemeeting to usługa, która pozwala na telefoniczną komunikację oraz zdalną współpracę pomiędzy nawet 240 osobami. Przyśpiesza i pomaga zoptymalizować procesy w firmie. Zarządzanie nią może odbywać się za pośrednictwem panelu www, a do korzystania wystarczy telefon. Telemeeting udostępnia międzynarodowe numery dostępowe, dlatego też usługa ta jest widocznie tańsza dla uczestników z zagranicy. Autoryzacja uczestnika następuje automatycznie po numerze telefonu, spotkanie może być nagrywane, a szczegółowe bilingi dostępne są on-line. Użytkownik może skonfigurować sobie indywidualne powitanie. Usługa dostępna jest 24/7 – do wyboru jest Telemeeting AdHoc – bez zamawiania oraz Zamawiany w wersji Standard lub Online. Każdy z nich powstał z myślą o innych sytuacjach, w których może okazać się pomocny.

W sytuacjach nagłych, których nie udało się przewidzieć wcześniej, najlepiej skorzystać  Telemeetingu AdHoc. Czym różni się on od Telemeetingu Zamawianego? Przede wszystkim,  umożliwia zainicjowanie telekonferencji w każdej chwili, gdy zaistnieje taka potrzeba, bez konieczności składania zamówienia. Nie wymaga też wcześniejszego określenia czasu trwania spotkania ani liczby uczestników. Stały lub zmienny PIN Prowadzącego i PIN Uczestnika, przypisane są do danego pokoju telekonferencyjnego – każdy pokój to 1 PIN. Istnieje też możliwość ustawienia pokoju bez Prowadzącego. Wówczas konferencja rozpocznie się w momencie wdzwonienia się na mostek pierwszej osoby podającej PIN uczestnika.

W przypadku stałych spotkań z partnerami biznesowymi, którzy znajdują się w różnych miejscach nie tylko w kraju, ale na całym świecie, najlepiej jest skorzystać z Telemeetingu Zamawianego w wersji Standard lub On-line. Każdy klient ma możliwość złożenia zamówienia samodzielnie, za pomocą Panelu Administracyjnego, który dostępny jest na stronie www. Potrzeba do tego jedynie określenia czasu trwania telekonferencji oraz liczby uczestników, których można rozpoznawać po numerach telefonów, z których dzwonią. Usługa ma możliwość wysłania uczestnikom zaproszenia mailowego do spotkania oraz ich automatycznego wydzwaniania. W przypadku Telemeetingu Zamawianego jest też możliwość samodzielnego dodawania uczestników telekonferencji oraz dzielenia uprawnień - nadawania statusu uczestnika lub prowadzącego.

Telemeeting nie jest usługą opartą o VoIP, co gwarantuje najwyższą możliwą jakość dźwięku. Wykorzystanie stabilnej, tradycyjnej sieci telefonicznej eliminuje wszelkie problemy ze słyszalnością podczas telekonferencji. Pomaga oszczędzać czas i znacznie redukować koszty. Nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne są coraz częściej wybierane przez firmy, którym zależy na bliskiej współpracy, mimo bariery geograficznej.