Epicor wzbogacił najnowszą wersję systemu do zarządzania kapitałem ludzkim o funkcje mobilne

Epicor Software Corporation, wiodący dostawca oprogramowania biznesowego dla przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych i usługowych, poszerzył swoją ofertę o najnowszą wersję rozwiązania do zarządzania kapitałem ludzkim (HCM). Epicor HCM 5.7.1. to kompletny system informacji o zasobach ludzkich (HRIS), który pozwala na automatyzację procesów związanych z HR, umożliwiając przedsiębiorstwom śledzenie, zarządzanie oraz analizę danych o pracownikach przez cały okres ich zatrudnienia. Do grona nowych narzędzi należy zaliczyć rozwiązanie HCM Mobile Connect do obsługi systemu z profilu urządzeń przenośnych oraz dodatkowe funkcje stworzone z myślą o międzynarodowych organizacjach. Teraz, przedsiębiorstwa działające w skali globalnej będą mogły korzystać z systemu, który zarówno uwzględnia specyfikę pracy w ramach rozproszonych struktur, jak i wpisuje się w obowiązujące uwarunkowania krajowe.  
„Dzięki dodaniu HCM Mobile Connect oraz rozszerzeniu funkcjonalności, odpowiadającej za obsługę struktur globalnych, organizacje mogą zarządzać operacjami, związanymi z personelem z większą niż kiedykolwiek wcześniej elastycznością i znacznie szerszą perspektywą rozwoju”. - powiedziała Diana Van Blaricom, starszy menedżer ds. marketingu produktu, odpowiedzialna za rozwiązania z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim w Epicor. 
Większa elastyczność platformy
HCM Mobile Connect zapewnia użytkownikom możliwość realizacji codziennych zadań przy wykorzystaniu takich urządzeń jak iPad®, iPhone® firmy Apple® oraz tych z  systemem Android®. Z myślą o komforcie użytkowników dostęp do systemu odbywa się poprzez przeglądarkę internetową, bez potrzeby instalowania dodatkowych aplikacji. 
W oparciu o nowe funkcje:
menedżerowie mogą szybko odpowiadać na zapytania dotyczące wniosków urlopowych, bilansów, zarządzać kontaktami, przepływem pracy oraz zatwierdzać poszczególne działania 
pracownicy uzyskują dostęp do danych ubezpieczeniowych, możliwość aktualizacji swoich danych osobowych, składania wniosków urlopowych oraz korzystania z funkcji „kliknij, aby zadzwonić” w trakcie przeglądania firmowej książki telefonicznej.
istnieje opcja tworzenia i bieżącej aktualizacji listy zadań do wykonania (To-Do list).
Dopasowując się do wymagań klientów rozwiązanie Epicor HCM Mobile Connect jest dostępne w modelu SaaS (Software as a Service), w ramach hostingu lub instalowane na serwerze lokalnym firmy. 
Rozszerzona obsługa struktur globalnych
Obecny profil spełnia wymagania funkcjonalne, dostosowując się do lokalizacji użytkownika. Nowe funkcje pozwalają użytkownikom:
modyfikować pola i etykiety w zależności od lokalizacji pracownika
konfigurować system tak, aby określone pozycje menu i kody na listach wyboru były widoczne lub ukryte
sporządzać standardowe raporty, które mogą być opatrzone etykietami, zgodnie z funkcjonalnością dostosowaną do danego kraju.

Najnowsza wersja Epicor HCM dostępna jest jako integralna część systemu Epicor do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP) lub jako oddzielne rozwiązanie. Epicor HCM bazuje na środowisku Microsoft® SQL Server® 2012, dzięki czemu wykorzystuje najnowsze technologie serwerowe. 
Więcej informacji o Epicor HCM można znaleźć pod adresem http://www.epicor.com/Products/Pages/Epicor-HCM.aspx.