Gosia Rdest jedyną kobietą w Formule 4

Gosia Rdest jedyną kobietą w Formule 4

Polska zawodniczka będzie jedyną przedstawicielką płci pięknej w pierwszym sezonie Formuły 4 – cyklu wyścigów dla młodych kierowców organizowanym przez Brytyjski Klub Kierowców Wyścigowych (British Racing Drivers’ Club – BRDC) na torach w Wielkiej Brytanii. Sukces w F4 może zaowocować dla kierowcy udziałem w wyścigach wyższej klasy, takich jak F3, Seria GP2 czy Formuła Renault 3.5. Pierwsze wyścigi sezonu odbędą się na słynnym torze Silverstone już 27 i 28 kwietnia br.

 

Cieszymy się ogromnie, że Gosia dołączyła do naszej ekipy – stwierdził szef zespołu Douglas Motorsport Wayne Douglas - Obserwujemy ją już od roku i jesteśmy pod wielkim wrażeniem jej postępów na torze. Jestem przekonany, że w trakcie sezonu będziemy świadkami niejednej niespodzianki z jej strony.

 

Gosia Rdest, świeżo upieczona studentka kierunku Dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim, wiąże wielkie nadzieje z tegorocznymi startami. Formuła 4 to dla mnie niezwykłe wyzwanie. Wszystko jest nowe – nowa seria, nowy zespół, nowy bolid – mówi zawodniczka - Jestem przekonana, że na obecnym etapie mojej sportowej kariery rywalizacja w Formule 4 jest dla mnie idealnym rozwiązaniem. Cieszę się również, że dołączyłam do zespołu Douglas Motorsport, za którym stoi historia, wielkie doświadczenie i który podchodzi indywidualnie do każdego kierowcy. Wszyscy członkowie zespołu to maniacy kierownicy, tak jak ja - dodaje Gosia -  Nie mogę się już doczekać pierwszego wyścigu.

 

Plany sportowe i wyniki Gosi można śledzić na stronie internetowej – www.gosiardest.pl

oraz na Facebooku: Gosia Rdest – Life is a Race

 

Dodatkowe informacje

Małgorzata Mazur

Media Metropolis

mmazur@mediametropolis.pl

Tel. (22) 26 60 532 / 601 280 484

Komentarze