Kolejny rok z Alter Mediką

Kolejny rok z Alter MedikąW ponad dziesięcioletniej historii Alter Medica wypracowała jakość swoich produktów farmaceutycznych, potwierdzoną przez konsumentów. IMR advertising by PR współpracuje z tą firmą już od ponad sześciu lat. W działaniach promocyjnych podkreślana jest nowoczesność wytwarzania, sprawdzona w działaniu receptura oraz ogólnopolska dostępność wyrobów ze znakiem Alter Medica. „Dla Alter Mediki pracujemy z przyjemnością. Od lat znamy niemal wszystkie produkty firmy, testujemy je na własnych organizmach, więc autorytatywnie potwierdzamy ich wartość. Mając na uwadze osobiste doświadczenia, bez obaw rekomendujemy dziennikarzom produkty Alter Mediki, również ich zachęcając do testów i wyrażania opinii w swoich mediach” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR. Agencja skupi się na promocji dwóch nowości: Soku z Pokrzywy oraz Chili Fat Burnera, czyli spalaczu tkanki tłuszczowej. Ponadto przypomni konsumentom o Liściu Oliwnego Gaju, Jagodzie Licyjskiej Goji, Jagodzie Acai, Korzeniu Arktycznym, Kolagenie Morskim, a także o dwóch postaciach Drenafastu – do picia i w żelu do ciała.

Komentarze