Projekt PremiumBrand z obsługą mediową GutPR

Reputacja traktowana jest jako kluczowa wartość dla firm i marek. Jej siłę, w charakterze elementu przewagi konkurencyjnej, ocenia projekt PremiumBrand. W tym roku organizatorzy konkursu PremiumBrand powierzyli obsługę komunikacyjną projektu agencji GutPR.
Koordynacją działań dla PremiumBrand zajmie się Hanna Gehrke-Gut. Umowa została zawarta na czas trwania projektu.
„W 2013 roku, po raz drugi będziemy szukać Marek Wysokiej Reputacji w sektorze budowlanym, badając właścicieli i managerów hurtowni, składów budowlanych oraz specjalistycznych sklepów. Stąd decyzja o powierzeniu obsługi mediowej agencji GutPR - wyspecjalizowanej w działaniach komunikacyjnych dla tego sektora rynkowego, z obszernym portfolio klientów z tej właśnie branży." - tak podpisanie umowy skomentował Hubert Lach, Dyrektor Operacyjny MMT Management.
Wskaźnik reputacji w branży budowlanej jest budowany na podstawie wytycznych, do których zaliczają się trwałość produktu, jego funkcjonalność, a także to, czy marka jest godna polecenia, a produkt wart swej ceny. W przypadku firm oraz marek, pod uwagę brane są referencje, informacje pojawiające się w mediach, zaangażowanie społeczne, to, jak firma jest postrzegana jako pracodawca i jakim jest partnerem biznesowym.
Na tle wielu projektów środowiska marketingowego projekt wyróżnia się tym, że laureaci nagradzani są na podstawie wyników niezależnych, profesjonalnie przeprowadzonych badań, a nie subiektywnych ocen jurorów.
Aby wziąć udział w projekcie PremiumBrand 2013 należy dokonać pisemnego zgłoszenia poprzez wypełnienie formularza dla marek. Ostateczny termin składania kandydatur mija 29 marca 2013 roku o godzinie 15.30. W kwietniu natomiast przeprowadzane będą badania zgłoszonych marek oraz firm. Wyniki zostaną ogłoszone na oficjalnej gali, która odbędzie się 20 czerwca 2013 roku w Warszawie.
PremiumBrand jest projektem badania reputacji. Odbywa się od 2006 roku. Nagrody Wysokiej Reputacji przyznawane są na podstawie rzetelnych badań, 3 grupom podmiotów, do których należą marki, firmy oraz spółki giełdowe.