Tamka 43 promowała Warszawę na Targach Nieruchomości w Cannes

Tamka 43 promowała Warszawę na Targach Nieruchomości w CannesMIPIM szansą na promocję Warszawy

MIPIM, czyli Międzynarodowe Targi Nieruchomości w Cannes uważane są za najważniejszą oraz najbardziej prestiżową imprezę branżową na naszym kontynencie. Co roku targi gromadzą średnio ponad 24 tys. uczestników z całego świata – miasta, firmy i instytucje oraz potencjalnych inwestorów oraz deweloperów. Targi są zatem świetną okazją do nawiązania międzynarodowych kontaktów biznesowych oraz promocji miast, jako miejsc przyjaznych inwestorom. Nic więc dziwnego, że każde z miast-uczestników MIPIM stara się zaprezentować przed potencjalnymi partnerami i międzynarodowymi przedsiębiorcami jak najlepiej. Bezpośrednia promocja odbywa się na oficjalnych stanowiskach poszczególnych miast.To tutaj uczestnicy targów mogą m.in. zasięgnąć informacji o lokalnych możliwościach inwestycyjnych, poznać specyfikę danego miejsca oraz skorzystać z poczęstunku, przygotowanego jako kulinarną wizytówkę miasta. W trosce o jak najlepszy wizerunek Warszawy, Pani Prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz zaprosiła do współpracy przy promocji stolicy na Targach m.in. Hochtief, Polskie Porty Lotnicze, Grupę Kulczyk, a także restaurację Tamka 43.



Ekologiczny poczęstunek z Polski


Setki potencjalnych inwestorów oraz partnerów biznesowych zainteresowanych Polską i jej stolicą odwiedziło oficjalne stanowisko targowe miasta stołecznego Warszawy na tegorocznych Targach Nieruchomości w Cannes. Tematem przewodnim udziału Warszawy w targach MIPIM 2013 było „Warszawa – gospodarz Konferencji ONZ ds. Zapobiegania Zmianom Klimatu COP 19”.  
W związku z tym, zarówno w oficjalnych wystąpieniach przedstawicieli władz miasta, jak i na stoisku targowym Warszawy, pojawiały się liczne akcenty ekologiczne. Jednym z nich był wyśmienity poczęstunek przygotowany dla zagranicznych gości przez zespół kucharzy oraz sommeliera restauracji Tamka 43. Podczas uroczystego koktajlu, którego oficjalnym gospodarzem została Prezydent miasta stołecznego Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz, zaserwowano m.in. gravadlax z koprem włoskim na pumperniklu, węgorza wędzonego z tartym chrzanem na eko marchewce, oscypka z borówką, żurawiną i pomarańczą, a także kompot z wędzonego suszu i chleb ze smalcem. Zagraniczni goście z chęcią próbowali tych polskich specjałów tradycyjnych, przygotowanych i podanych w niezwykle nowoczesny sposób. Dużą popularnością podczas trwania bankietu cieszyły
się również ekologiczne alkohole – biodynamiczne wina oraz najlepsze z polskich wódek: m.in. Chopin i Żubrówka. Goście mogli także spróbować trunku „Młody Ziemniak”, produkowanego według tradycyjnych receptur. Każdego dnia trwania Targów w Cannes, na stanowisku targowym pojawiały się również propozycje śniadaniowe oraz lunchowe. Wśród licznych dań i przekąsek znalazły się m.in. polskie kabanosy i wędliny, ciastka słodowe z białą czekoladą, a także tradycyjny kurczak z ziemniakami i marchwią oraz lekka duszona wołowina z warzywami i makaronem. Tłumnie odwiedzający stoisko naszej stolicy goście,
za każdym razem chwalili sobie wyśmienite jedzenie przygotowane przez zespół kucharzy restauracji Tamka 43, jako kulinarną wizytówkę Warszawy. Całemu zespołowi reprezentującemu restaurację Tamka 43 serdecznie gratulujemy sukcesów w promowaniu naszej stolicy na arenie międzynarodowej!

www.facebook.com/Tamka43
www.tamka43.pl
                    
DOSSIER:
Tamka 43 to kawiarnia, wine bar i restauracja w jednym, która mieści się w modernistycznym budynku Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina w Warszawie. Nowoczesna sceneria doskonale pasuje do serwowanej tam kuchni, która łączy tradycję z nowoczesnością. To zasługa szefa kuchni – Roberta Trzópka – pasjonata smaków na najwyższym poziomie, konesera poszukującego zarówno zaginionych smaków jak i innowacyjnych pomysłów na kuchnię, oparta przede wszystkim na lokalnych i sezonowych produktach, zwolennika gotowania w niskich temperaturach metodą sous-vide. Krótkie i przejrzyste menu, często zmieniana lista dań przygotowywanych z najlepszych polskich i europejskich produktów sezonowych to jego autorski pomysł.

Kontakt prasowy:
Beata Grzybek-Zielińska, Anna Głos, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok.14,
03-368 Warszawa, tel. (22) 401 73 73, e-mail: beatagrzybek@more-pr.com, annaglos@more-pr.com


www.tamka43.pl