Telmon weźmie udział w II Spotkaniu Forum Call Center

Telmon weźmie udział w II Spotkaniu Forum Call Center

Tegoroczne Customer Contact Center 2013 odbędzie się pod hasłem „najważniejsze wyzwania i trendy dla usług”, o których w głównej mierze będzie mowa w drugim dniu spotkania. Pierwszego dnia uczestnicy będą rozmawiać o relacji call / contact center ze zleceniodawcą projektu telemarketingowego, a także dyskutować o rynku customer contact center w kontekście międzynarodowym. W dyskusji i prezentacjach udział wezmą przedstawiciele firm realizujących procesy w różnych krajach, m.in. w Niemczech, Austrii, Francji, Wielkiej Brytanii, na Ukrainie i oczywiście w Polsce.

Wyzwania stojące przed branżą call/contact center są podobne na całym świecie, ważne jest zatem to, aby przybliżać innym doświadczenia zdobyte na innych rynkach, pokazywać sprawdzone już rozwiązania mówi Artur Kapacki, prezes Telmon. – My chętnie podczas pierwszego dnia spotkania podyskutujemy z innymi o tym, na co należy zwracać uwagę, przeglądając oferty firm zajmujących się telesprzedażą, a także podzielimy się naszą praktyczną wiedzą w takich tematach jak formułowanie umów i utrzymywanie prawidłowych relacji ze zleceniodawcą.

Spotkanie Forum Call Center to wydarzenie, podczas którego można nie tylko usłyszeć o ciekawych rozwiązaniach, ale przede wszystkim pogłębić temat, podzielić się opiniami, poznać najnowsze wiadomości i idee dotyczące branży. Na Spotkaniach Forum Call Center czas prezentacji to dużo więcej niż czas wystąpienia podczas sesji wykładowych czy warsztatów. Dzięki interaktywnej formule organizatorzy angażują uczestników oraz ekspertów w dyskusję służącą pogłębieniu poruszanych tematów przez cały czas spotkania.

W I Spotkaniu Forum Call Center wzięło udział 45 managerów branży customer contact center reprezentujących organizacje z całej Polski. W wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele sektora finansowego, logistycznego, usług outsourcingowych oraz IT.