Vivus rozpoczyna kampanię radiową

Do tej pory plan marketingowy Vivus Finance nie zakładał wparcia radiowego. Od połowy marca 2013 r. pożyczkodawca postanowił rozszerzyć kampanię promocyjną właśnie o radio. Celem nowej kreacji, autorstwa Momentum Worlwide, w której głosu użycza znany aktor Arkadiusz Jakubik, jest zwiększenie świadomości marki i wzrost sprzedaży. Będzie to pierwsza kampania radiowa Vivusa. Uzupełni dotychczasowe działania, ale nie będzie miała wyłącznie charakteru tła.

Codziennie ok. 80% Polaków słucha radia, co potwierdzają m.in. badania Millward Brown. Szeroki zasięg stacji radiowych, szczególnie w okresach niskiej aktywności innych mediów i odporność na dekoniunkturę sprawiają, że Vivus postanowił zainwestować na tym polu. Szczególnie atrakcyjny jest potencjał „call to action".

Kampania radiowa została zaplanowana zarówno w oparciu o rozgłośnie ogólnopolskie, jak i sieci stacji regionalnych. Emisje odbędą się m.in w: Radiu RMF, Radio Zet, Radio Eska, Radio Planeta, Radio Plus, czy Radio Wawa. Internetowy charakter firmy wpłynął zaś na fakt, że spot będzie emitowany również w weekendy, co nie jest częste wśród reklamodawców. Loukas Notopoulos prezes firmy Vivus Finance zapowiada już kolejne działania reklamowe: - W najbliższych miesiącach powstaną kolejne kreacje dla radia i telewizji.

Spot dostępny na kanale Vivusa na YouTube: http://youtu.be/nWJq7AAnoIA

***

Vivus Finance to spółka należąca do północnoeuropejskiej grupy 4finance Group, wiodącej firmy na rynku pożyczek krótkoterminowych. Sprzedaż mikropożyczek w Polsce uruchomiła w lipcu 2012 r. Są one udzielane przez serwis internetowy www.vivus.pl - bez zbędnych formalności, w ciągu kilku minut. Vivus sprawdza pełną historię kredytową klientów w BIK i we wszystkich bazach dłużników (BIG Infomonitor, KRD, ERIF).