Zdrowie zaczerpnięte ze źródła, czyli woda źródlana Mama i ja

Zdrowie zaczerpnięte ze źródła, czyli woda źródlana Mama i ja

Z myślą o nich powstała krystalicznie czysta woda źródlana Mama i ja. Spełniająca rygorystyczne normy, polecana przez Centrum Zdrowia Dziecka, woda o zbilansowanym składzie, skutecznie ugasi pragnienie, nawodni, ułatwi przygotowanie zdrowych posiłków dla najmłodszych, a także zadba o urodę i dobre samopoczucie ich mam.

Uśmiechnięte kobiety w ciąży, świeżo upieczone mamy dumnie spacerujące z wózkami po parku, radosne maluchy bawiące się w piaskownicy – to pierwsze zwiastuny wiosny. Aby upał i związane z nim ryzyko odwodnienia nie zakłóciły radosnych chwil przyszłym i obecnym mamom oraz, co najważniejsze ich pociechom – producent przypomina o piciu wody źródlanej, koniecznie dostosowanej do potrzeb maluszków i kobiet brzemiennych oraz w trakcie laktacji. Naturalna woda źródlana Mama i ja, dostępna w butelkach o pojemności 1.5 L i 0.5 L, tylko i wyłącznie w wersji niegazowanej powinna z pewnością znaleźć się na liście wiosennych zakupów wszystkich rodziców dbających o zdrowie swoje i najbliższych.

 

Z pewnego źródła

Mama i ja to niegazowana woda źródlana, która dzięki doskonale zbilansowanemu składowi i czystości może być podawana dzieciom od pierwszych chwil życia. Polecana jest również kobietom w ciąży i mamom karmiącym. Woda Mama i ja czerpana jest z głębokości 170 metrów, ze źródła bijącego na obrzeżach Słowińskiego Parku Narodowego, co gwarantuje jej czystość pod względem fizykochemicznym i mikrobiologicznym. Wydobycie wody z podziemnych warstw wodonośnych, dobrze izolowanych od czynników zewnętrznych gwarantuje wodzie czystość i brak zanieczyszczeń chemicznych i mikroorganizmów szkodliwych dla zdrowia, pochodzących ze środowiska zewnętrznego. Główną zaletą wody mama i ja jest niski stopień mineralizacji i zawartości sodu. Ilość składników mineralnych w wodzie dla najmłodszych nie może bowiem przekraczać 500 mg/l. Wynika to z faktu, iż niemowlęta nie mają jeszcze odpowiednio ukształtowanych organów wewnętrznych: wątroby i nerek, odpowiedzialnych za trawienie związków chemicznych i soli mineralnych.  

 

Ja i mama

Wykształcenie prawidłowych nawyków żywieniowych w naszych dzieciach to inwestycja na lata. Prozdrowotny styl życia, który zależy przede wszystkim od diety determinuje bowiem rozwój, zapobiega wielu chorobom a także nadwadze. Proces przyzwyczajania dziecka do zdrowych produktów rozpoczyna się już 

w okresie prenatalnym, kiedy to dieta mamy wpływa na rozwijający się płód. Od rodziców w głównej mierze zależy, czy ich dzieci w przyszłości będą sięgać po słodzone napoje, czy wodę. Zarówno mama i jak i tata powinni zatem jak najwcześniej przyzwyczajać dziecko do smaku czystej, źródlanej wody. Jest ona jest bowiem niezbędna do podtrzymywania funkcji życiowych, odpowiada za regulację temperatury ciała oraz umożliwia dostarczenie do komórek ciała niezbędnych składników odżywczych. Dostarczana na początku wraz z mlekiem mamy oraz w późniejszym okresie życia w formie posiłków i napojów, decyduje o prawidłowym i zdrowym rozwoju dziecka. Jej niedobór może prowadzić do poważnych zaburzeń w gospodarce wodno - elektrolitowej, co bardzo szybko odbije się na zdrowiu i samopoczuciu naszej pociechy. 

 

Ze sprawdzonego źródła

Produkty spożywcze przeznaczone dla dzieci powinny zawierać odpowiednie atesty. Woda Mama i ja poszczycić się może pozytywną opinią Centrum Zdrowia Dziecka – największego i najnowocześniejszego szpitala pediatrycznego w Polsce oraz jednostki badawczo-rozwojowej. Zgodnie z jego opinią produkt może być przeznaczony do przygotowania posiłków dla niemowląt i małych dzieci. Co więcej, woda Mama i ja uzyskała rekomendację jednego z najstarszych, a jednocześnie najbardziej renomowanych ośrodków położniczo – ginekologicznych w Warszawie - Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie. W placówce tej woda Mama i ja polecana jest świeżo upieczonym mamom, jako produkt wspomagający karmienie piersią. Natomiast spośród 15 testowanych produktów rankingu wód Fundacji Pro-Test woda Mama i ja dostała jedną z dwóch najwyższych ocen. Badanie obejmowało między innymi ocenę oznakowania etykiety, sprawdzenie zgodności składu z deklaracją na etykiecie, weryfikację czystości wody, jakość sensoryczna, czyli smak, zapach, wygląd i konsystencję wody.

Wiosna to czas, kiedy do życia budzi się nie tylko natura.  Zbudzeni po zimowym letargu, również w nas rodzi się chęć do zmian. Jednym z etapów letniej metamorfozy jest z pewnością zmiana złych nawyków żywieniowych. Zwiększone pragnienie będzie zatem idealną okazją do zaprzestania picia słodzonych napojów i zastąpienie ich wodą źródlaną oraz przyzwyczajenia naszego maluszka od najmłodszych lat do jej neutralnego smaku. Wodę Woda i ja po otwarciu należy przechowywać w lodówce i spożyć w ciągu 24 godzin. 

„Mama i Ja” to marka źródlanej wody niegazowanej. Produkt przeznaczony jest w szczególności dla niemowląt i małych dzieci, kobiet w ciąży oraz mam karmiących piersią.  „Mama i Ja” to marka należąca do firmy WOSANA S.A. Początki firmy sięgają 1991 roku, jej siedziba mieści się w Andrychowie. Najwyższą, jakość produktów zapewnia wdrożony przez firmę system zarządzania bezpieczeństwem żywności zgodny z międzynarodową normą EN ISO 22000: 2005. „Mama i Ja” posiada pozytywną opinię od Centrum Zdrowia Dziecka. Produkt dostępny jest w sieciach: Real, Makro, Tesco, Kaufland, Netto, Carrefour, Selgros.

WOSANA S.A.

PRODUCENT SOKÓW, NAPOJÓW I WÓD ŹRÓDLANYCH

WOSANA SPÓŁKA AKCYJNA

z siedzibą w Andrychowie przy ul. Batorego 35a, 34-120 Andrychów

tel. 033/ 873 41 51

fax 033/ 873 41 53

e-mail: marketing@wosana.pl

www.wodadladziecka.pl

 

 

Komentarze