Nowe pianko-żelki od Haribo

Nowe pianko-żelki od Haribo

HARIBO Pandas to mięciutkie, puszyste pianko-żelki o charakterystycznym kształcie słynnych misiów panda. Dwukolorowe misie mają duże oczy i sympatyczny uśmiech oraz niespotykany dotąd wśród pianek smak wanilii i jagód.

 

Nowy produkt jest dostępny w ciekawym 200 gramowym opakowaniu, w kolorach świeżej zieleni z uśmiechniętym czarno-białym misiem panda. HARIBO Pandas to wyjątkowa propozycja dla małych i dużych smakoszy.

 

HARIBO Pandas produkowane są z najwyższej jakości żelatyny, bez konserwantów i sztucznych barwników.

 

Opakowanie 200 g HARIBO Pandas kosztuje ok. 6,49 zł.

 

 

Informacje o firmie:

 

HARIBO to istniejący od 1920 roku producent najbardziej znanych na świecie żelków, pianek i gum rozpuszczalnych. W swojej ofercie posiada kilkaset rodzajów żelków HARIBO, pianek Chamallows oraz gum rozpuszczalnych MAOAM o imponującym bogactwie kształtów, kolorów i smaków. Firma posiada swoje oddziały w 22 krajach na świecie, a jej produkty są kupowane przez dzieci i dorosłych w ponad 100 krajach. HARIBO produkuje dziennie 100 milionów Złotych Misiów.

 

W Polsce HARIBO obecne jest od 1992 roku. Jak pokazują badania przeprowadzone w Polsce w lipcu 2011 roku przez Millward Brown SMG/KRC, Haribo jest zdecydowanie najczęściej wymienianą spontanicznie marką żelków. 85% respondentów, w których rodzinie kupuje się żelki, deklaruje, że zna markę Haribo. Spośród tych osób najwyższy odsetek (71%) jako produkty regularnie kupowane wskazuje właśnie słodycze Haribo. Niezmiennie firma Haribo pozostaje również liderem w rocznej sprzedaży wartościowej i ilościowej, zarówno w kategorii żelków, jak i pianek (Badanie Nielsen, grudzień 2011 - listopad 2012).

 

Warto podkreślić, że przy produkcji słodkości HARIBO stosowane są wyłącznie naturalne koncentraty owocowe i roślinne, które nadają żelkom HARIBO przepiękne, żywe kolory oraz wyjątkowo soczysty smak. Potwierdzeniem najwyższej jakości i innowacyjności produktów HARIBO są również nagrody przyznawane firmie rokrocznie w konkursach konsumenckich i branżowych. W 2011 roku Złote Misie, Złote Misie z Sokiem, Wummis i Dinosaurier oraz guma rozpuszczalna MAOAM Sour otrzymały tytuł „Produktu Roku Innowacja 2011”, a żelki HARIBO Wummis 200 g zostały wyróżnione w konkursie „Perły Rynku FMCG 2011”.

 

Firma angażuje się w wiele inicjatyw społecznych. Zgodnie z koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu wspiera rozwój talentów i pasji sportowych wśród dzieci i młodzieży, a także realizuje od 2007 r. unikatowy projekt edukacyjny – AKADEMIA MISIA HARIBO. Celem tego długoterminowego programu jest łączenie zabawy z edukacją, a tym samym zwiększenie zaangażowania dzieci w naukę. Akademia zachęca rodziców oraz wychowawców do kreatywnych zabaw z dziećmi, popularyzując ideę wczesnej edukacji w społeczeństwie. Więcej informacji na www.haribo.com

 

Komentarze