Vivus.pl Odkryciem Roku 2013

Po trzech kwartałach od udzielania pierwszej pożyczki Vivus.pl dołącza do czołówki firm pożyczkowych w Polsce. Dynamiczny rozwój idzie w parze z wysoką jakością usług. Docenili to klienci - Vivus.pl w tegorocznej edycji konkursu Laur Klienta zdobył tytuł Odkrycie Roku.
„Laur Klienta” to największy program badań konsumenckich w Polsce. „Odkrycie Roku” to nagroda dla marki, która w ciągu statniego roku pojawiła się na polskim rynku. Musi wyróżniać się innowacyjnością i cieszyć się uznaniem wśród odbiorców. Nagroda przyznawana jest na podstawie wyników ogólnopolskiego badania klientów. Docenili oni wysokie standardy wprowadzone przez Vivusa do segmentu krótkoterminowych pożyczek internetowych.
Kapituła konkursu zwróciła uwagę na przejrzystość oferty firmy - rzetelne pokazanie kosztów pożyczki i warunków spłaty. Atutem była też jakość kampanii promocyjnych w radiu, telewizji i Internecie. Reklamy Vivus nie miały wyłącznie charakteru marketingowego, ale prezentowały też szczegóły oferty. Doceniona też została innowacyjność usługi – w pełni internetowej.
- „Odkrycie Roku 2013” jest dla nas potwierdzeniem jakości naszych usług i ich pozytywnego odbioru przez klientów. Jednak nie spoczywamy na laurach. Będziemy dalej się rozwijać i podnosić poprzeczkę na rynku – mówi Loukas Notopoulos, prezes Vivus Finance.
Vivus Finance wszedł na polski rynek w lipcu 2012 r. Spółka należy do grupy 4finance, wiodącej firmy na europejskim rynku pożyczek krótkoterminowych. Vivus oferuje pożyczkę w 15 min, którą można
uzyskać, korzystając z prostego formularza na stronie www. Sukcesem marketingowym okazało się zaproponowanie dla nowych klientów darmowej pożyczki w wysokości 1200 zł. Wcześniej nikt w Polsce nie zdecydował się na taki krok. Pozytywne skutki przyniosła też kampania reklamowa w telewizji, która ponad dwukrotnie zwiększyła liczbę udzielanych poŜyczek. Efekt – w ciągu dziewięciu miesięcy Vivus wypłacił klientom gotówkę ponad 200 tys. razy.
Pożyczki online to uzupełnienie dotychczasowej oferty dostępnej na polskim rynku finansowym. Fakt, że bez wychodzenia z domu, w ciągu kilkunastu minut moŜna otrzymać gotówkę, wpłynął na pozytywne przyjęcie marki przez Polaków. O sukcesie Vivusa zadecydowało przede wszystkim dopasowanie oferty do potrzeb klientów. Przeprowadzone badania wskazały, co najbardziej doceniają użytkownicy. Oprócz szybkości, za atrakcyjne uważają: minimum formalności, innowacyjny charakter
i dostępność.


***
Vivus Finance to spółka należąca do północnoeuropejskiej grupy 4finance Group, wiodącej firmy na rynku pożyczek krótkoterminowych. Sprzedaż mikropożyczek w Polsce uruchomiła w lipcu 2012 r. Są one udzielane przez serwis internetowy www.vivus.pl - bez zbędnych formalności, w ciągu kilku
minut. Vivus sprawdza historię kredytową klientów w BIK i we wszystkich bazach dłuŜników (BIG Infomonitor, KRD, ERIF) oraz bazie Związku Banków Polskich (System Dokumentów Zastrzeżonych).