Getin Bank w nowej odsłonie kampanii reklamowej

Tym razem Bank postawił na ułatwienie Klientom wyboru oferty - spotom towarzyszy hasło „Oddaliśmy nasz kredyt do sprawdzenia ekspertom, żebyś Ty nie musiał tego robić”. Kampania komunikująca 24-krotne zwycięstwo Getin Banku w rankingach kredytów gotówkowych pokazuje, że Klienci nie muszą sami porównywać i szukać najlepszych ofert. Prościej i wygodniej będzie skorzystać z opinii specjalistów, którzy zrobili to już  za nich i wybrać najlepszą na rynku opcję – kredyt gotówkowy w Getinie. Kampania potrwa od 6 do 26 maja i obejmie obecność w telewizji oraz internecie. Za kreację odpowiada Agencja Bardzo, media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest.

 

„W Getin Banku stawiamy na praktyczność. Tworząc ofertę i komunikację, szukamy pomysłów, dzięki którym korzystanie z produktów finansowych będzie bardziej funkcjonalne, wygodniejsze, praktyczniejsze. Tej idei poświęcona jest także najnowsza odsłona kampanii Getin Banku. Zrobiliśmy kampanię o tym, że nasz kredyt gotówkowy wygrał w ciągu ostatnich 2 lat aż 24 różne rankingi, bo to duży sukces. Banki często chwalą się wygranymi w różnych rankingach, ale aż 24 zwycięstwa to powód, by zwrócić uwagę na produkt. Klienci na co dzień sami porównują oferty banków, ale nie są w stanie porównać wszystkich. Za to eksperci każdego miesiąca śledzą parametry produktów finansowych i potrafią obiektywnie wskazać najlepsze - warto skorzystać z ich pracy i wybrać najkorzystniej. Oddaliśmy nasz kredyt do sprawdzenia ekspertom - żebyś Ty nie musiał tego robić.” – mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu Getin Banku.

 

Getin Bank jest 24-krotnym zwycięzcą rankingów kredytów gotówkowych m.in. według Money.pl, Bankier.pl, TotalMoney.pl, Comperia.pl, w latach 2011-2013. 24 zwycięstwa dotyczą samych rankingów ofert kredytów w kwocie do 5 tys. zł, z okresem kredytowania 12 miesięcy. Poza tym Bank był wysoko notowany także w zestawieniach dla innych parametrów ofert. Pełna lista rankingów dostępna jest na www.rankingi.getinbank.pl.

Kreację kampanii, na którą złoży się 30 i 15-sekundowy spot, przygotowała Agencja Bardzo. Stylistyka spotów nawiązuje do lekkiego, filmowego klimatu towarzyszącego od początku nowej komunikacji Banku. Kampania potrwa od 6 do 26 maja i skoncentruje się na telewizji (TVP, Polsat, TVN; kanały miejskie i tematyczne), będzie obecna także internecie. Media zaplanował i kupił MediaVest.