Kampania „Nowa Jakość w drobiarstwie” wyróżniona przez handlowców

Kampania „Nowa Jakość w drobiarstwie" wyróżniona przez handlowców

 „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” to nagroda dla najlepszych produktów rynku FMCG i jedno z najważniejszych wydarzeń tej branży. Kampania, za którą KRD–IG otrzymało nagrodę, to „Nowa jakość w drobiarstwie”, która prowadzona jest od września 2012 r. - To wyróżnienie to dla nas ogromny zaszczyt, ale również kolejne potwierdzenie, że kampania prowadzona jest efektownie i skutecznie. Cieszę się, że „Nowa Jakość w drobiarstwie” została doceniona zarówno przez konsumentów jak i kapitułę – powiedział, Tomasz Sandomierski, koordynator kampanii.

 Wysoki poziom kampanii potwierdziły także wcześniejsze niezależne badania MillwardBrown SMG/KRC, przeprowadzone w marcu 2013 r. na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie Polaków. Po drugiej odsłonie kampanii prawie 70 % odbiorców zadeklarowało, że będzie kupować produkty z certyfikatem jakości. Znak QAFP cieszy się coraz większym zaufaniem wśród konsumentów a kampania jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych wśród innych, obecnie prowadzonych działań poświęconych promocji polskiej żywności. Sposób promocji wysokiej jakości drobiu z certyfikatem QAFP (Quality Assurance for Food Products) przypadł do gustu aż 2/3 Polaków. Badania wykazały, że emitowany spot kojarzy 45 % respondentów, a 35 % rozpoznaje logo z hasłem „Sprawdzony drób”.  

Głównym celem kampanii „Nowa Jakość w drobiarstwie” promowanej hasłem „Sprawdzony drób” jest uświadomienie konsumentom, że kupowanie mięsa drobiowego ze znakiem QAFP, daje gwarancję wysokiej jakości i bezpieczeństwa. Poprzez promocję Programu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP (Quality Assurance for Food Products), KRD-IG chce pokazać odbiorcom, że w Polsce produkuję się dobrej jakości mięso drobiowe, czego gwarantem jest znak QAFP. System ten dba o wysokie standardy produkcji mięsa drobiowego, obejmujące zasady żywienia, w tym całkowity zakaz stosowania antybiotyków, hormonów i stymulatorów wzrostu, kontrolę na każdym etapie produkcji oraz ochronę dobrostanu zwierząt i środowiska naturalnego.

W konkursie miesięcznika Hurt&Detal brały udział tylko te produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce. Konkurs przebiegał pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska.