Na Domaniewskiej kolejny raz poleje się krew

Przez dwa dni pracownicy firm ulokowanych w biurowcach przy ulicy Domaniewskiej w Warszawie oddawać będą krew w specjalnie przystosowanym do tego autobusie. W ubiegłorocznej, pierwszej edycji, krew oddało blisko 50 osób, zebrano 19 litrów krwi. W tym roku zainteresowanie akcją i liczba chętnych są znacznie większe, więc zapewne uda się te wyniki poprawić. – Bardzo nas cieszy fakt, że w tegoroczną zbiórkę krwi zaangażowało się znacznie więcej firm niż w ubiegłym roku. Dowodzi to sensu tego typu działań, które z pewnością będziemy kontynuować w kolejnych edycjach bijąc kolejne rekordy frekwencji i ilości zebranej krwi mówi Tomasz Frączek, prezes Mondial Assistance, inicjatora akcji. Zbiórkę krwi poprzedziła intensywna akcja informacyjna, dzięki której znacznie wzrosło zainteresowanie nią wśród samych pracowników. Każda z firm otrzymała wcześniej plakat informujący o akcji. Materiały informacyjne wisiały one też ogólnodostępnych przestrzeniach biurowców i były wysyłane w wewnętrznych newsletterach.

Akcja jest jedną z wielu inicjatyw społecznych Mondial Assistance, dla którego istotnym elementem strategii społecznie odpowiedzialnego biznesu jest angażowanie pracowników w przedsięwzięcia mające pozytywnie wpływać na społeczeństwo i środowisko.

 

Firmy uczestniczące w akcji: Mondial Assistance (organizator), Aegis Media, Abbott, AbbVie, Amadeus, Amnet, Bilfinger Infrastructure, Carat Redefining Media, Euler Hermes, Expander, iProspect, JSK Architekci, Legrand, Hypermedia Isobar, Posterscope Poland, Pekao Financial Services, Vizeum, Virgin Mobile, Unilever.