Nowy National Key Account Manager GROBSOL

Janusz Wrona od 15 lat związany jest z rynkiem spożywczym. W tym czasie zdobył bogate doświadczenie w realizacji strategii oraz celów sprzedażowych w branży FMCG oraz zarządzaniu procesami handlu nowoczesnego.

W Firmie GROBSOL Janusz Wrona będzie odpowiedzialny za przygotowanie i realizację długoterminowej strategii handlowej.

Warzywa konserwowe i marynowane importowane przez GROBSOL
z Grecji, Włoch i Hiszpanii już dawno zdobyły uznanie polskich konsumentów. Nasza nowa strategia handlowa opierać się będzie na umacnianiu pozycji firmy na rynku poprzez rozszerzenie dystrybucji tradycyjnej oraz nowoczesnej. Uważam, że kategoria warzyw ma duży potencjał rozwoju. Z myślą o potrzebach nowoczesnego i świadomego polskiego konsumenta, dla którego liczy się jakość produktów, firma Grobsol sprowadziła gatunkowe oliwy oraz
mało znane na polskim rynku a cenione i popularne wśród Hiszpanów i Włochów, takie produkty jak smażone pomidory czy smażone warzywa w oliwie ekstra virgine - informuje Janusz Wrona.

Firma GROBSOL istnieje na polskim rynku od 1990 roku. Głównym obszarem działalności firmy jest bezpośredni import oraz dystrybucja artykułów spożywczych.  Dzięki konsekwentnej realizacji zaplanowanej strategii handlowej, oferta firmy zawiera produkty wyjątkowe, niezbędne w każdym domu. Szczególnym uznaniem cieszą się produkty marki Prestige - produkty najwyższej jakości tworzone z wyselekcjonowanych owoców
i warzyw, charakteryzujące się eleganckim i nietuzinkowym designem,  oraz marki Tropiko  -  
 warzywa i owoce cieszące się powodzeniem szerokiej grupy konsumentów.

Komentarze