SALES LINK z nową stroną i profilem na Facebooku

Nowa strona SALES LINK jest prosta i intuicyjna w obsłudze. Została przygotowana tak, by odpowiadać na oczekiwania współczesnego użytkownika. Dostępna jest zarówno z poziomu komputera, jak i urządzeń mobilnych. Prezentuje najbardziej aktualne case studies agencji, zarówno z obszaru eventów, jak i promocji sprzedaży. Przykłady realizacji z różnych dziedzin dostępne są m.in. w postaci filmów video. Dzięki temu zapoznanie się z doświadczeniem agencji jest nie tylko proste, ale i bardziej angażujące.

 

Aby uzupełnić informacje dostępne na stronie internetowej i jednocześnie zaprezentować się z mniej oficjalnej strony, SALES LINK uruchomił swój profil na Facebooku. Stanowi on wizytówkę agencji w świecie mediów społecznościowych, a za jego pośrednictwem SALES LINK będzie informować m.in. o bieżącym życiu agencji czy wydarzeniach branżowych.

 

Nowa strona internetowa dostępna jest pod adresem: www.saleslink.pl, natomiast na Facebooku SALES LINK można znaleźć na www.facebook.com/saleslinkpolska