TBWA GROUP POLAND szuka świeżej krwi!

Przyszli stażyści będą mieli za zadanie przygotowanie propozycji stanowiącej odpowiedź na stworzony przez organizatora brief. Ponieważ praca w branży reklamowej często wiąże się z prezentowaniem własnych pomysłów, również uczestnicy Young Bloods, będą poproszeni o przedstawienie swoich propozycji jury złożonemu z przedstawicieli agencji. W zależności od działu, w którym chcieliby odbyć staż, kandydaci powinni położyć nacisk na specyficzne dla danego obszaru elementy i narzędzia. Jury oceniać będzie zarówno aspekty merytoryczne nadesłanych prac, jak i umiejętności ich prezentowania. Zwycięzcy odbędą staż w działach Strategii, Kreacji, Client Service oraz Digital w agencji TBWA TEQUILA lub praktyki z zakresu public relations w TBWA PR.

Z roku na rok konkurs stażowy Young Bloods cieszy się coraz większym powodzeniem. Przychodzą do nas świetne prezentacje tworzone przez ludzi zdolnych, pełnych pasji oraz posiadających wiele niestandardowych pomysłów. Chcemy dać im szansę sprawdzenia swoich umiejętności oraz zdobycia niezwykle cennego doświadczenia – mówi Alena Suszycka, Dyrektor Zarządzająca TBWA TEQUILA.

Poprzednia edycja konkursu pokazała, że przyszli adepci branży PR potrafią pisać, myśleć nieszablonowo i doskonale zaprezentować swoje pomysły. Chcą zdobywać doświadczenie i nie boją się ciężkiej pracy. Mamy nadzieję, że w tym roku uczestnicy konkursu po raz kolejny pozytywnie nas zaskoczą twórczym podejściem do wyzwania, które im rzucamy – dodaje Joanna Andrzejewska, Dyrektor Zarządzająca TBWA PR.

Wszelkie informacje, regulamin konkursu, treść zadań oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronach internetowych agencji oraz na profilach na Facebooku. Young Bloods wspierają magazyn Brief, poznańskie Radio Afera, warszawskie Radio Kampus, a także portale Mediarun.pl i Dlastudenta.pl.

Materiały dostępne są na stronach:

www.facebook.com/tequilapolska

www.facebook.com/TBWAWarszawa

www.facebook.com/TBWA-PR