Żywiec z apetytem na życie – jak widać

 

Podobnie jak w przypadku poprzedniej reklamy, w obecnym spocie przedstawiono młodych pełnoletnich ludzi, pełnych energii i lubiących aktywnie spędzać czas. Akcja toczy się w urokliwym Gdańsku, a w centrum wydarzeń znalazła się nowa butelka Żywca. Momentem kulminacyjnym filmu jest pokazanie właściwości wskaźnika schłodzenia – głównej innowacji nowych opakowań. Sygnalizuje on, że piwo osiągnęło temperaturę idealną do spożycia (6 stopni Celsjusza). Spot stanowi uzupełnienie kampanii prowadzonej w prasie oraz w outdoorze i będzie emitowany w sezonie letnim w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych.

„Pierwsza kampania w ramach pozycjonowania polski apetyt na życie w krótkim czasie bardzo pozytywnie przełożyła się zarówno na wizerunek, jak i wyniki sprzedaży Żywca. Konsumenci docenili, że marka chce się do nich zbliżyć, pokazuje, że ich rozumie i jest częścią ich życia. Dlatego kontynuujemy nasze działania na płaszczyźnie komunikacyjnej i na poziomie produktu. Dajemy konsumentom coś więcej – praktyczne rozwiązanie, dzięki któremu sięgając po piwo, zawsze będą mieli gwarancję doskonałego smaku” – wyjaśnia Wojciech Bogusz, Marketing Manager marki Żywiec.

Równolegle wystartowała również nowa strona internetowa marki zywiec.com.pl. Portal, stworzony zgodnie z najnowszymi trendami i odpowiadający na potrzeby współczesnych użytkowników, jest także platformą, na której zaprezentowana została nowa identyfikacja wizualna marki.

 

Dla marki Żywiec pracują: działania z zakresu ATL – agencja DDB, z zakresu BTL – Man at Work.

Za aktywacje interaktywne odpowiada GONG, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.