Pomysł, aby zastąpić pieluchy wielokrotnego użytku jednorazowymi znacznie ułatwił opiekę nad dzieckiem rodzicom na całym świecie. Stosowane wcześniej pieluchy powodowały odparzenia, co znacznie obniżało komfort ich noszenia. Istotne były też zmiany w utrzymaniu higieny dziecka. Niestety, nowy standard niósł za sobą większe obciążenie budżetu domowego.
Producenci pieluch doskonale zdają sobie sprawę ze skali wydatków i proponują swoim klientom korzystne oferty. Największa na rynku marka - Pampers - przygotowała wraz z Agito.pl specjalny program, na który składają się liczne promocje i konkursy. Rodzice będą mogli korzystać z rabatów na produkty dla swoich pociech – w ciągu roku oszczędzą nawet do 200 zł. Warto zwrócić uwagę na praktyczny system przypominania o zakupach. Gdy klient kupi pieluszki, po kilku lub kilkunastu dniach (w zależności od wielkości paczki) otrzyma przypomnienie z informacją, że warto zamówić kolejne, gdyż poprzednie najprawdopodobniej już się kończą. System wysyła powiadomienia w oparciu o wyliczenia zużycia pieluszek danego rozmiaru. Takie powiadomienie na pewno ułatwi zakupy zapracowanym rodzicom, którzy cenią sobie komfort i wygodę zakupów.
- Pierwszy w Polsce program lojalnościowy Pampers zapewnia klientom stałe promocje na pieluszki Pampers, szybką dostawę na ternie całego kraju, a przede wszystkim wygodne i sprawdzone zakupy bez wychodzenia z domu – mówi Beata Podleśna, manager Agito.pl.
Nie jest to pierwsza propozycja Agito.pl skierowana do rodziców. W marcu tego roku klienci sklepu mogli wziąć udział w zabawie na Facebooku, w której można było wygrać m.in. wyprawkę dla dziecka o wartości ponad 500 zł.
Program Agito.pl i Pampers to:
- Rabaty na zakupy produktów Pampers
- Regularne przypomnienia o zakupach i informacje promocjach
- Oszczędność czasu – dostawa bezpośrednio do domu
- Liczne promocje i konkursy dla członków Programu
- Pełna gwarancja bezpieczeństwa zakupów online potwierdzona przez Agito.pl
Więcej informacji o programie Agito.pl i Pampers: https://www.agito.pl/pampers