Za drukowaną i elektroniczną wersję oraz za najlepsze wykorzystanie narzędzia Adobe Digital Publishing Suite w wydaniach mobilnych.
W warszawskim Teatrze Capitol podczas uroczystej gali ogłoszone zostały wyniki najbardziej prestiżowego konkursu w branży custom publishing – Szpalty Roku 2013. Niezależne jury, któremu przewodniczył Tomasz Raczek, do ścisłego finału wytypowało najlepsze prace, prezentujące profesjonalizm i skuteczność narzędzi typu custom publishing w komunikacji
z klientami, pracownikami i partnerami biznesowymi. W gronie laureatów znalazł się trzykrotnie wyróżniony magazyn „Klif”, zgłoszony przez Valkea Media.
„Klif” otrzymał nominację w kategorii „Magazyn dla klientów i partnerów biznesowych nakład 10 001 – 50 000 egz.”. Jury doceniło pomysły i nowatorskie rozwiązania graficzne. Magazyn został też finalistą w kategorii „Medium elektroniczne” za mobilną wersję na tablety
i smartfony. Uznanie jury zyskało połączenie innowacyjnych rozwiązań z przyjazną i intuicyjną obsługą aplikacji. Ponadto, tytuł uhonorowano specjalną nagrodą za najlepsze wykorzystanie narzędzia Adobe Digital Publishing Suite, pozwalającego przeglądarkom na urządzeniach mobilnych wyświetlać treści w formacie magazynu.
Szpalty Roku 2013 są szóstą edycją ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej. Jego głównym celem jest upowszechnianie najwyższych standardów content marketingu w kraju, poprzez promowanie najlepszych publikacji oraz budowanie bazy dobrych praktyk i wskazywanie na przykłady skutecznej komunikacji.
W tegorocznej edycji projekty oceniane były przez jury, składające się z ekspertów w dziedzinie marketingu, PR, projektowania prasowego, typografii, fotografii, infografiki i dziennikarstwa.