Koronne - nowe ciastka, które chcą zawojować rynek

Koronne - nowe ciastka, które chcą zawojować rynek

Koronne” to polskie ciastka nawiązujące do tradycji szlacheckich wypieków. Wyróżnia je wysoka jakość, staranny dobór składników i szeroki wachlarz smaków. W ofercie znajduję się kilkadziesiąt rodzajów słodkich wypieków. Klienci mają do wyboru m.in. biszkopty, pierniki, markizy i kruche ciasteczka. Konkurs na koncepcję nowego brandu wygrała Agencja Reklamowa Niceday z Łodzi. Zadanie powierzone Agencji Niceday obejmowało przygotowanie zasad komunikacji wizualnej dla nowej marki, w tym logotypu z hasłem i materiałów korporacyjnych. Umowa o współpracy obejmuje także przygotowanie wspierających sprzedaż kart produktów, katalogów oraz strony internetowej.

 

Ciastka marki „Koronne” debiutują w opakowaniach zbiorczych i są dostępne na wagę w wybranych punktach detalicznych i hipermarketach. Marka „Koronne” należy do polskiego producenta ciastek – firmy Robmar.



Agencja reklamowa Niceday działa od ponad 20 lat w obszarze projektowania i realizacji opakowań, opracowywania identyfikacji wizualnej, strategii reklamowych, materiałów wspomagających sprzedaż, multimediów i serwisów www, fotografii i poligrafii reklamowej oraz public relations. Klienci Niceday to przede wszystkim firmy z branży FMCG, finansowej, farmaceutycznej, developerskiej, instytucje samorządowe oraz przedsiębiorcy z sektora MSP.

 

www.niceday.pl

 

 

Osoba do kontaktu:

Piotr Anuszczyk

Account Manager
+48 692463803
p.anuszczyk@niceday.pl