Lilian Driessen, właścicielka marki MariaLux w Perfumerii Quality Missala

Lilian Driessen, właścicielka marki MariaLux w Perfumerii Quality Missala

W dniach 13 i 14 czerwca br. klienci i goście Quality Missala będą mieli okazję spotkać Lilian Driessen w warszawskich perfumeriach w Hotelu Marriott i Domu Mody Klif, gdzie opowiadać będzie o zapachach MariaLux i dalszych planach rozwoju marki.


Wizyta Lilian Driessen w Perfumeriach Quality Missala zbiegnie się z pierwszą rocznicą wprowadzenia zapachów MariaLux do oferty perfumerii. Kolekcja trzech zapachów MariaLux dostępnych w perfumeriach Quality Missala – Deeply, Madly i Truly - powstała we współpracy z perfumiarzem Alessandro Gualtierim, prywatnie mężem Lilian. Inspiracją do jej powstania były trzy rodzaje miłości, których zdaniem Lilian Driessen doświadczył lub doświadczy każdy z nas, choć na różnych etapach życia.


Kwiatowy zapach MariaLux Truly uosabia miłość wieczną, nieskończoną. Białe kwiaty i wyraźnie wyczuwalne nuty animalistyczne symbolizują uczucie romantyczne, miłość przybywającą dla nas jak książę na białym rumaku.


W kwiatowo-orientalnym zapachu MariaLux Madly kryje się pasja i namiętność. To miłość kochanków, gorąca, szybka i lekka, podkreślona nutami balsamicznymi i drzewnymi, tuberozą, białymi kwiatami i nutami animalistycznymi.


Orientalny zapach MariaLux Deeply z nutami wanilii, ambry, cynamonu i przypraw oraz nutami pudrowymi przywołuje z kolei miłość przepełnioną kontrastami, w której mieszają się przyjemność i ból, wiara i strach, słodycz i gorycz.


Wszystkie trzy zapachy cieszą się uznaniem klientów Perfumerii Quality Missala, którzy dostrzegli w nich to, co chcieli przekazać im ich twórcy: ekskluzywność anarchistycznie skrojonej elegancji i jej surowy luksus. To produkty prawdziwie unikalne i jako takie - niezwykłe.


Właścicielka domu perfumeryjnego i marki MariaLux, Lilian Driessen jest także projektantką mody, zaś jej doświadczenie zawodowe obejmuje również pracę w charakterze dyrektora kreatywnego dla znanych marek międzynarodowego sektora dóbr luksusowych, w tym branży perfumeryjnej. Od czterech lat zajmuje się tworzeniem i budowaniem własnego brandu MariaLux. Jak sama mówi, MariaLux narodziła się z jej osobistych doświadczeń i pasji do kunsztu. Pragnieniem Lilian jest tworzenie unikalnych, ekskluzywnych i luksusowych zapachów przeznaczonych dla nowoczesnych kobiet. W swoich dążeniach odwołuje się do podstawowych i ponadczasowych emocji takich, jak pożądanie, uwodzenie i miłość wierząc, że elegancja i wyrafinowanie mogą być jednocześnie prywatne i delikatne, awangardowe i ekskluzywne, eleganckie i dostępne.


Spotkanie z Lilian Driessen będzie niepowtarzalną okazją do rozmowy na temat filozofii, jaka przyświeca wszystkim jej działaniom, dotychczasowych osiągnięć i sukcesów marki MariaLux oraz planów na przyszłość.

Komentarze