Mail-media z nowymi pakietami

Mail-media z nowymi pakietami

„Polski rynek e-mail marketingu rośnie stabilnie, tak jak i wydatki na reklamę w Internecie. Główne powody to nowe możliwości technologiczne w zakresie optymalizacji wysyłki mailingowej i wyższa jakość kampanii e-mailingowych. Standardy dotyczące polityki prywatności oraz coraz większa popularność systemów wysyłkowych, zintegrowanych z rozbudową i zarządzaniem baz danych, pozwolą mail-media zwiększyć skuteczność kampanii, zwłaszcza tych wspierających sprzedaż" - podkreśla Jarosław Nowak, Brand Manager mail-media. Ponadto, według ekspertów, e-mail marketing generuje niemal dwukrotnie większy zwrot z inwestycji niż działania SEO/SEM.

„Zwiększyła się liczba małych i średnich firm, które chciałyby pozyskać jakościowy ruch, poszerzyć bazy danych i zainwestować w kampanie przynoszące konkretny, policzalny efekt. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, wprowadziliśmy produkty cross reklamowe, w których łączymy kampanie e-mailingowe z kampaniami typu display w modelu CPC lub komunikacją w wyszukiwarkach" - tłumaczy Jarosław Nowak.

W ramach specjalnych pakietów mail-media oferuje kompleksową obsługę i koordynację kampanii e-mail, display, SEM/SEO, mobile i w mediach społecznościowych. „W ramach obsługi koordynujemy generowany ruch ze wszystkich kanałów komunikacji oraz przez wszystkich partnerów. Zapewniamy weryfikację i walidację jakości ruchu oraz generowanej sprzedaży lub zamówień. Klient otrzymuje codziennie pełne raportowanie on-line i dane dotyczące wszystkich sprzedaży/zamówień ze wszystkich kanałów komunikacji" - dodaje Jarosław Nowak.

Mail-media jest pierwszym e-mailingowym domem mediowym na polskim rynku. Oprócz kampanii e-mailingowych, realizuje całościowe strategie e-marketingowe, m.in. działania z zakresu performance marketingu. Specjalizuje się w realizacji kampanii efektywnościowych w modelach CPL, CPO, CPS oraz CPC. Zapewnia całościową obsługę i doradztwo w przygotowaniu strategii marketingowej, obecności klientów w Internecie, wsparcie w przygotowaniu kreacji i form graficznych. Ponadto, agencja posiada własną technologię do monitoringu i optymalizacji kampanii. Główną przewagę konkurencyjną mail-media sp. z o.o. stanowi specjalizacja w kampaniach e-mailingowych na bazach zewnętrznych, w których agencja wykorzystuje technologię SARE.