Nagroda dla Dyrektor Marketingu Getin Noble Banku

Natalia Załęcka, która od 2 lat zarządza działem marketingu Getin Noble Bank, została wyróżniona za projekty marketingowe związane z wdrożeniem nowej strategii Getin UP. Odpowiadała m.in. za zmianę wizerunku marki Getin Bank, wprowadzenie zmian w ofercie produktowej, zaprojektowanie i uruchomienie całkowicie nowego rachunku zarówno na poziomie oferty produktowej, jak i dostępnych funkcjonalności oraz projekt nowych oddziałów banku. Nadzorowała także realizację kampanii marketingowej Getin UP.

 

- Aby zwrócić uwagę na nasz rachunek bankowy postanowiliśmy zaskoczyć rynek i wdrożyć innowacyjny system bankowości internetowej i mobilnej, skupiający w sobie wszystkie znane na rynku nowości oraz kilka dodatkowych, dostępnych tylko dla klientów Getin Banku. Od pewnego czasu w naszej branży trwa swoisty wyścig technologiczny, w którym my postanowiliśmy wyprzedzić wielu doświadczonych konkurentów – mówi Natalia Załęcka.

 

Motto Getin UP to bankowość przemyślana od nowa. Rachunek oferuje liczne technologiczne innowacje, jak możliwość wykonania przelewu bez znajomości numeru konta adresata, przez Facebook, SMS lub e-mail, nowoczesną bankowość mobilną, płatności zbliżeniowe telefonem (NFC), aplikacje do zarządzania finansami osobistymi oraz liczne funkcjonalności pomagające w zmobilizowaniu się do oszczędzania. Dodatkowo w ramach rachunku można otrzymać pierwszą na świecie kartę MasterCard Display z ekranem pokazującym stan konta, która w tym roku otrzymała nominację do nagrody Cannes Lions.

Zanim została Dyrektorem Marketingu Getin Noble Banku, Natalia Załęcka pracowała w Dziale Strategii DDB Warszawa, gdzie realizowała projekty m.in. dla takich marek, jak: Eurobank, Unilever, Liberty Direct, LOT, Johnson&Johnson, Agros Nova. Ukończyła Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz podyplomowe studia o kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na SGH.