Pasztet Podlaski brązową Perłą Rynku FMCG

Pasztet Podlaski brązową Perłą Rynku FMCG

Niezależny plebiscyt branżowy „Perły Rynku FMCG” został rozstrzygnięty. Konkurs, organizowany w tym roku po raz siódmy przez wydawnictwo „Wiadomości Handlowe” wyłania najbardziej innowacyjne nowości – produkty otwierające nowe segmenty rynku. W tegorocznej edycji nagrodzono łącznie 191 produktów, a w gronie zwycięzców znalazł się Pasztet Podlaski 200 g, który głosami detalistów zajął III miejsce w kategorii „Wędliny i przetwory mięsne”. W tym roku produkt otrzymał również główną nagrodę w plebiscycie „Przeboje FMCG”, a także wyróżnienie w konkursie „Złoty Paragon 2013 – Nagroda Kupców Polskich”.

 

Podlaski to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej wybieranych marek pasztetów w kraju, znana od ponad 35 lat. O ich wyjątkowym smaku decyduje unikalna receptura oraz wykorzystanie w procesie produkcji surowców pochodzących wyłącznie od sprawdzonych dostawców. Drobiowe pasztety Podlaski nie zawierają konserwantów, wieprzowiny, dodatków „E” oraz glutaminianu. Konsumenci mogą wybierać spośród kilku wariantów smakowych. Oprócz wprowadzonej na początku tego roku przez producenta pikantnej wersji Podlaski HOT, na rynku dostępne są również pasztety o smakach: klasycznym, pomidorowym, paprykowym, pieczarkowym, z pieprzem oraz czosnkowym.

 

Do tegorocznej edycji plebiscytu „Perły Rynku FMCG” zgłoszono łącznie około 400 produktów spożywczych, kosmetycznych i chemicznych oraz usług związanych z prowadzeniem sklepu. Podobnie jak w latach ubiegłych, głosy detalistów zliczył niezależny instytut badawczy GfK Polonia, który sprawował także nadzór merytoryczny nad plebiscytem.

 

Więcej informacji o produktach Grupy DROSED można znaleźć na stronie www.drosed.pl.