„Pozory mylą, dowód nie” wśród najbardziej efektywnych kampanii na świecie

Wyboru dokonało jury złożone z czołowych specjalistów w zakresie kampanii społecznych w USA, działające w ramach międzynarodowego projektu Creative for Good. Wszystkie wyróżnione kampanie ogłoszone zostaną 21 czerwca podczas uroczystości Cannes Lions. 
 
Wyróżniona kampania
„Pozory mylą, dowód nie” – kampania realizowana od kilku lat wspólnie przez Związek Browary Polskie oraz Komendę Główną Policji, ukierunkowana jest na ograniczenie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim. Skierowana głównie do sprzedawców alkoholu oraz rodziców nastolatków, aktywnie angażuje polskie samorządy, szkoły i organizacje non-profit. Została wyróżniona przez członków amerykańskiej Rady Reklamy (Ad Council) ze względu na efektywność, długofalowość i pomysłową kreację.
 
Konkurs Creative for Good
Creative for Good to wspólna inicjatywa Światowego Forum Ekonomicznego oraz amerykańskiej Rady Reklamy. Inicjatorom projektu przyświeca idea, aby wyróżnić kampanie z różnych obszarów (promocja zdrowia, bezpieczeństwo i ochrona środowiska, community relations), wyraźnie przodujące w swoich kategoriach. Wybrane case studies posłużyć mają za budujący przykład bądź inspirację dla instytucji na całym świecie, podejmujących działania z obszaru marketingu społecznego. Zgromadzono je na stronie internetowej Światowego Forum Ekonomicznego w celu zapewnienia każdemu zainteresowanemu podmiotowi łatwego dostępu do idei zawartych w wyróżnionych inicjatywach.
 
Inauguracja
Oficjalna inauguracja projektu Creative for Good oraz ogłoszenie wyróżnionych kampanii odbędzie się 21 czerwca na festiwalu w Cannes podczas konferencji „Creativity in Social Business”.

Link do projektu Creative for Good:
http://www.weforum.org/best-practices/creative-good/
 
Link do kampanii „Pozory mylą, dowód nie” na stronie Światowego Forum Ekonomicznego:
http://www.weforum.org/best-practices/creative-good/appearances-may-be-deceptive-id-not-2012-poland

Komentarze