Rozwiązania informatyczne Grupy Kambit.pl z SMS-ami

Rozwiązania informatyczne Grupy Kambit.pl z SMS-amiKrótkie wiadomości tekstowe zostały włączone do rozwiązania SoftLex – systemu przeznaczonego dla kancelarii i działów prawnych, wyspecjalizowanego systemu Windykator wspierającego proces ściągania należności, oraz programu Serwis, z którego korzystają firmy zajmujące się gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi naprawami urządzeń.

„Uzupełniliśmy część naszych rozwiązań o moduły SMS, aby zaoferować klientom produkty o najlepszych parametrach, cechujące się wyjątkowym podejściem do komunikacji oprogramowania z jego użytkownikami oraz klientami. W ten sposób budujemy przewagę konkurencyjną nad dostawcami systemów wyposażonych w mnie j funkcjonalności usprawniających procesy biznesowe. O tym, że podjęliśmy trafną decyzję stawiając na komunikację SMS świadczy fakt, że wielu użytkowników naszych systemów  regularnie wysyła SMS-y do swoich klientów.” – powiedział Krzysztof Bitel, Dyrektor zarządzający, Grupa Kambit.pl.

SoftLex to system, który ułatwia pracę kancelarii i działów prawnych oraz firm windykacyjnych. Narzędzie służy do zarządzania zleceniami, terminami wraz z pełnym obiegiem dokumentów. W systemie można tworzyć m.in. terminarze zadań, rozpraw sądowych, wzory pism, not, wezwań oraz raportów. System umożliwia również zdalny monitoring postępu prac nad wybranym pakietem spraw oraz obsługę zleceń sądowych i egzekucji komorniczej.

„Użytkownicy systemu SoftLex, którzy uruchomią moduł komunikacji SMS mogą tworzyć własne szablony SMS i przy ich użyciu masowo wysyłać krótkie wiadomości tekstowe do szerokich grup odbiorców. System wspiera zarówno komunikację zewnętrzną kancelarii z klientami jak i przepływ informacji między jej pracownikami.” – powiedział Daniel Zawiliński, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Platforma SerwerSMS.pl

Windykator to program, z którego korzystają firmy zajmujące się windykacją należności, odzyskiwaniem długów, oraz postępowaniami sądowymi ukierunkowanymi na odzyskanie wierzytelności. Oprogramowanie jest jednym z nielicznych tego typu na rynku. Wspiera m.in. windykację według procedur cywilnych i administracyjnych i jednocześnie umożliwia tworzenie indywidualnych procedur windykacyjnych. Do kluczowych funkcjonalności programu należy również tworzenie wzorów pism, not, wezwań, raportów, terminarzy zadań, rozpraw sądowych oraz rozliczanie długów w walutach, obsługa zleceń sądowych i obsługa egzekucji komorniczej.

„Użytkownicy programu „Windykator”, którzy korzystają z modułu SMS mogą wysyłać do dłużników krótkie wiadomości tekstowe z upomnieniami lub wezwaniami do zapłaty.  To dobry sposób, aby znacząco zwiększyć efektywność prowadzonych działań i poprawić ściągalność wierzytelności. SMS-y mogą być wysyłane z 9-cyfrowego numeru lub opatrzone własną nazwą nadawcy.” – wyjaśnia Daniel Zawiliński.

Program Serwis został stworzony specjalnie na potrzeby punktów obsługi napraw. Usprawnia pracę firm zajmujących się naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi urządzeń.

„Właściciele punktów serwisowych korzystających z tego oprogramowania mogą wysyłać do swoich klientów SMS-y z informacją o zakończeniu naprawy, ewentualnych kosztach usunięcia usterki oraz innych zdarzeniach związanych z procesem obsługi klienta. Budują dzięki temu zaufanie klientów, którzy doceniają to, że punkt serwisu, któremu powierzyli naprawę, na bieżąco informuje ich o statusie sprawy.” – uzupełnia Daniel Zawiliński.

Programy Serwis i Windykator pracują w środowisku Windows, natomiast system SoftLex może być obsługiwany zdalnie przez przeglądarkę internetową.

„Moduł do obsługi komunikacji SMS w ramach produktów SoftLex, Windykator oraz Serwis udostępniamy naszym klientom bezpłatnie. Aby wysyłać i odbierać SMS-y wystarczy podpisać umowę z SerwerSMS.pl na określony pakiet wiadomości. Obsługa modułu SMS w oprogramowaniu SoftLex jest bardzo prosta i nie wymaga specjalnego przeszkolenia. ” – podsumowuje Krzysztof Bitel.