Strategia biznesowa Huawei Enterprise na najbliższe pięć lat

„Ze względu na duży potencjał wzrostu, rynek klientów korporacyjnych jest kluczowym elementem planów rozwojowych Huawei. Konwergencja technologii teleinformatycznych stwarza Huawei możliwość uczestniczenia w procesie ewolucji tego sektora” – powiedział William Xu, CEO grupy biznesowej Huawei Enterprise. „Dzięki wszechstronnej ofercie produktowej oraz strategicznym inwestycjom w R&D, spodziewamy się, że dochody ze sprzedaży Huawei Enterprise wyniosą 2,7 mld dolarów w 2013 roku, osiągając założony cel 10 mld dolarów do roku 2017.”

Rozwiązania ICT i integracja ze światowym rynkiem Enterprise
„Dzięki szerokiemu portfolio rozwiązań ICT, takich jak sieci dla przedsiębiorstw, technologie informatyczne, unified communications i rozwiązania do pracy zespołowej (UC&C), czy technologie bezprzewodowe, Huawei wyróżnia się najbardziej wszechstronną ofertą produktów i rozwiązań na rynku” – powiedział Patrick Zhang, dyrektor marketingu i rozwiązań w Huawei Enterprise. „Aby szybko odpowiadać na potrzeby klientów, koncentrujemy się na rozwoju zaawansowanych produktów o dużej wartości dodanej, podnosząc tym samym konkurencyjność grupy biznesowej i wprowadzając na rynek Enterprise najbardziej innowacyjne technologie.” W odpowiedzi na wyzwania operacyjne, z którymi mierzy się wiele firm, Huawei przyjęło strategię współpracy partnerskiej z dystrybutorami opartej na obopólnych korzyściach. Od roku 2012 Huawei nawiązał współpracę z ponad 3,5 tys. dystrybutorów, a do końca roku 2013 liczba ta ma wzrosnąć do 5400.

A Better Way – większa szybkość, wyższa jakość i niższe koszty TCO
Huawei będzie kontynuować strategię A Better Way, czyli pomagać klientom korporacyjnym w podniesieniu wydajności i szybszym osiągnięciu sukcesu w biznesie, dzięki zastosowaniu nowatorskich i konkurencyjnych rozwiązań teleinformatycznych. Huawei Enterprise wielokrotnie już udowodnił, że potrafi szybko odpowiadać na potrzeby klientów, błyskawicznie wprowadzając na rynek konkurencyjne produkty. „W tym wypadku >>szybkość<< nie odnosi się jedynie do wydajności i technologicznego zaawansowania rozwiązań Huawei. Jest również wyrazem naszego zobowiązania do szybkiego i efektywnego zaspokajania potrzeb klientów. Mamy tę wyjątkową możliwość dzięki naszej globalnej sieci i dużym możliwościom badawczo-rozwojowym” – dodał William Xu.

„Jakość” nawiązuje do najwyższych standardów jakości produktów, rozwiązań i usług przyjętych przez Huawei. Przykładem tego jest flagowy produkt z 2012 roku CloudEngine - przełącznik rdzeniowy dla centrów danych, oferujący trzykrotnie wyższą przepustowość przełączania niż podobne produkty dostępne obecnie na rynku. CloudEngine został wybrany przez ponad 50 klientów korporacyjnych z całego świata reprezentujących kluczowe sektory. Kolejnym przykładem jest wysokowydajny serwer Huawei Tecal RH5885 z certyfikatem SAP HANA®, którego premiera miała miejsce na targach CeBIT 2013. Dzięki dużej mocy i wysokiej niezawodności, RH5885 jest jednym z najwydajniejszych produktów opracowanych przez partnera SAP. Z kolei w dziedzinie technologii bezprzewodowych dla firm, Huawei wygrał 12 z 17 przetargów na sieci GSM-R w roku 2012 oraz uruchomił pierwszą na świecie profesjonalną, szerokopasmową stację bazową systemu trankingowego o przepustowości 100 Mbit/s, opartą na technologii LTE.

Korzystając z wiedzy eksperckiej i bogatego doświadczenia zdobywanego na całym świecie, Huawei pomaga klientom obniżyć koszty TCO. Skoncentrowanie na ich potrzebach, wszechstronna oferta rozwiązań i produktów ICT oraz usługi serwisowe obejmujące ich cały cykl życia, przynoszą przedsiębiorstwom wymierne korzyści, obniżając koszty TCO o ponad 20 procent.