Nowa kampania dla Nissan Note od TBWA

Nowy Nissan Note pojawi się w Europie jesienią 2013 roku. Będą go cechowały dynamiczny design oraz niespotykane dotąd w segmencie samochodów kompaktowych rozwiązania technologiczne, gwarantujące wyjątkowe bezpieczeństwo i komfort jazdy. Jeszcze przed wprowadzeniem modelu na rynek, Nissan daje wszystkim zainteresowanym możliwość wirtualnego sprawdzenia możliwości samochodu.

Przygotowana przez agencję TBWA kreacja umożliwia wzięcie udziału w interaktywnym pościgu samochodowym, podczas którego kierowcę wspierają innowacyjne rozwiązania technologiczne modelu, takie jak system Safety Shield, ostrzegający przed nieoczekiwanymi zagrożeniami (obiekty znajdujące się w martwym punkcie, niespodziewana zmiana pasa ruchu, poruszające się obiekty) oraz system kamer 360°, który pomaga przy parkowaniu w ograniczonej przestrzeni.

Aplikacja wykorzystuje Facebook Connect i jest dostosowana do profilu uczestnika (uwzględnia jego imię, nazwisko, zdjęcia a nawet płeć), a zaprezentowana w niej historia pościgu pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji, zawierających nawet niechcianych pasażerów, jest na tyle angażująca, że zachęca do dzielenia się nią ze znajomymi oraz do zaproszenia ich na jazdę próbną. Kampania będzie widoczna na stronie internetowej oraz na portalach społecznościowych: Facebook, Twitter i Google +.

Za przygotowanie wirtualnej jazdy próbnej odpowiadają agencje z grupy TBWA: TBWA, G1 i DAN Paris, które zrealizowały kampanię na potrzeby krajów europejskich. Warszawski oddział agencji stworzył adaptację polskiej wersji akcji.