Kolejne udogodnienie dla Klientów PGE Obrót S.A. "Wyspa" w Warszawie

Kolejne udogodnienie dla Klientów PGE Obrót S.A. "Wyspa" w Warszawie

 Nowy Punkt Obsługi Klienta jest odpowiedzą na zapotrzebowanie Klientów. Dogodne położenie jak i dogodne godziny otwarcia  są kolejnym dowodem na to, że Spółka spełnia oczekiwania swoich Klientów.
 
W CH Wileńska, w którym otworzono POK, znajduje się hipermarket oraz 105 sklepów i punktów handlowych. Ruch Klientów w tym rejonie ocenia się na poziomie 50 tysięcy dziennie.
 
Punkt dostępny jest dla Klientów PGE Obrót S.A. 7 dni w tygodniu, w godzinach  9.00 – 21.00 od poniedziałku do soboty oraz 10.00 – 20.00 w niedziele.
 
W nowym punkcie Klienci mogą, między innymi, dopełnić wszelkich formalności związanych z podpisaniem umowy, zapoznać się z aktualnymi ofertami dotyczącymi zakupu energii elektrycznej oraz uzyskać wszelkie informacje związane z licznikami przedpłatowymi.

Klienci, którzy chcą skorzystać z usług tego punktu obsługi, aby zmienić sprzedawcę na PGE Obrót S.A. nie muszą martwić się o formalności. Proces zmiany sprzedawcy jest bezpłatny, a wszelkie formalności realizują w imieniu Klienta konsultanci Spółki.

 Punkt w Centrum Handlowym Wileńska jest też miejscem informacji dla tych właścicieli gospodarstw domowych, którzy chcą zaoszczędzić. Warto skorzystać z takiej okazji, bo -  na przykład - gospodarstwa domowe, które zmienią sprzedawcę na PGE mają zaproponowane w ramach oferty „Oszczędny Dom” atrakcyjne stawki cenowe i gwarancję ich niezmienności  aż do końca 2015 roku. Oferta aktualna jest do 31 października br.

Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym Wileńska nie przypomina zamkniętego „w czterech ścianach” biura. Jest to tzw. wyspa, czyli otwarty i dostępny z każdej strony obiekt znajdujący się na środku pasażu. 



Piotr Wróbel
Specjalista  ds. Public Relations
piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691 911 525





PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.