Smak nabiera kształtu w interaktywnej kampanii Żywca


Żywiec, dbając o kulturę picia piwa, wprowadził szklankę, która dzięki swojej wysokiej funkcjonalności idealnie dopełnia smak lagera. Chcąc przybliżyć internautom kulisy prac nad projektem, marka przygotowała film, w którym w pomysłowy sposób nakreśla proces powstawania tak wyjątkowego kształtu szklanki.
 „Na fanpage'u  Żywca oraz różnymi innymi kanałami docierały do nas pytania, gdzie można zdobyć nową szklankę marki. Specjalnie dla internautów przygotowaliśmy aktywację, która umożliwia jej zdobycie i przekonanie się samemu, jak ogromną przyjemność sprawia picie piwa Żywiec w odpowiednio dobranym szkle.  - mówi Marta Kuropatwińska, kierownik marki Żywiec.


więcej: http://centrumpr.pl/artykul/smak-nabiera-ksztaltu-w-interaktywnej-kampanii-ywca,51872.html