Fotolia na RemaDays 2014

Fotolia na RemaDays 2014

 
Fotolia – jedna z największych agencji microstockowych na rynku – zaprasza do swojego stoiska podczas targów RemaDays 2014. Ponad 26 mln zdjęć, wektorów i filmów w jakości HD w ofercie Fotolia sprawiają, że serwis od lat cieszy się dużą popularnością wśród przedstawicieli branży reklamowej. – Bank zdjęć Fotolia od lat inspiruje i dostarcza kreatywnych rozwiązań osobom związanym z szeroko pojętą kreacją i branżą reklamową. Współpracujemy także z wieloma dostawcami produktów poligraficznych i promocyjnych, a nasze grafiki czy zdjęcia są często wykorzystywane w produkcji gadżetów reklamowych, dlatego też nie mogło zabraknąć nas na tej jubileuszowej edycji jednych z największych targów branżowych. To jak zawsze doskonała okazja do zaprezentowania oferty, rozmów i spotkań z klientami – powiedziała Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny Fotolia na Polskę.
 
Podczas targów RemaDays w warszawskim Centrum EXPO XXI na stoisku firmy (3E2a) zaprezentowana zostanie pełna oferta banku zdjęć, a na wszystkich odwiedzających stoisko Fotolia będą czekać specjalne, targowe promocje.
 
Wystawa obrazów drugiej edycji TEN by Fotolia
 
Każdy z odwiedzających, na pierwszym piętrze w sali A, będzie mógł obejrzeć wystawę obrazów pochodzących z ostatniej, drugiej edycji projektu TEN by Fotolia. Kolekcja TEN to kreatywny projekt, w ramach którego artyści digital art z całego świata tworzą prace, a następnie, za pośrednictwem serwisu Fotolia, dzielą się nimi z międzynarodową społecznością. Dzięki możliwości pobrania plików źródłowych, wszyscy zainteresowani grafiką mogli poznać techniki pracy wielu różnych artystów i dowiedzieć się, jak każdy z projektów został stworzony. Podczas RemaDays odwiedzający imprezę będą mogli obejrzeć wystawę 10 obrazów pochodzących z drugiej już edycji projektu TEN by Fotolia. 
 
Ponadto, czas trwania targów to również ostatnie dni na zgłoszenie się do konkursu TEN by Fotolia. Od 10 stycznia do 10 lutego 2014 roku bank zdjęć Fotolia zaprasza artystów cyfrowych – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów – do podjęcia wyzwania i zmierzenia się z jednym lub kilkoma z tematów twórczych drugiego sezonu TEN by Fotolia. Do wygrania są nagrody o wartości blisko 400 000 PLN, w tym m.in. międzynarodowa kampania promocyjna sygnowana marką Fotolia. Więcej szczegółów na http://contest.tenbyfotolia.com. Każdy zainteresowany udziałem w konkursie będzie mógł porozmawiać bezpośrednio z przedstawicielami marki Fotolia, którzy chętnie wyjaśnią wszystkie kwestie związane z konkursem.
 
Zapraszamy na stoisko Fotolia (3E2a) podczas targów RemaDays Warsaw w dniach 5-7 lutego w warszawskim Centrum EXPO XXI.

Komentarze