Podkład Double Cover Eveline nagrodzony tytułem „Mój kosmetyk 2013

Podkład Double Cover Eveline  nagrodzony tytułem „Mój kosmetyk 2013

 

 

21 stycznia 2014 r. w hotelu Intercontinental w Warszawie odbył się finał szesnastej edycji konkursu "Mój kosmetyk” miesięcznika „Poradnik Domowy”. Czytelniczki głosując  na swoje ulubione kosmetyki szczególnie wyróżniły Podkład Double Cover Eveline Cosmetics. To kolejny produkt marki Eveline Cosmetics, który zdobył uznanie Polek.

„Nagroda przyznana przez czytelniczki Poradnika Domowego to szczególne wyróżnienie. Ogromna radość,  że produkt, który został stworzony z myślą o kobietach, zyskał ich uznanie”.- mówi Agnieszka Kamila Nierychlewska PR Manager Eveline Cosmetics.

Double Cover kryjąco-matujący, to profesjonalny podkład bogaty w mineralne pigmenty, który maskuje niedoskonałości skóry takie jak trądzik, blizny, rozszerzone naczynka i przebarwienia. Starannie wyselekcjonowane składniki aktywne zapewniają wielokierunkowe działanie: doskonale kryją, długotrwale matują, dogłębnie nawilżają oraz perfekcyjnie wygładzają cerę.

„Mój kosmetyk” miesięcznika Poradnik Domowy to najstarszy plebiscyt produktowy na polskim rynku. Każdego roku cieszy się dużym zainteresowaniem. Tytuł „Mój kosmetyk” przyznawany jest przez czytelniczki, które głosują na najlepsze ich zdaniem produkty na polskim rynku.

Najlepsze kosmetyki zostały wybrane przez czytelniczki w sześciu kategoriach: kosmetyki do pielęgnacji twarzy, kosmetyki do pielęgnacji ciała, kosmetyki do pielęgnacji włosów, kosmetyki do makijażu, zapach: wody toaletowe, wody perfumowane, perfumy oraz kosmetyki apteczne.

 

 

Komentarze