Bonarka szykuje wybuchową niespodziankę

Przez dwa ostatnie lata Bonarka współpracowała z Małgorzatą Kożuchowską – ikoną współczesnego stylu i nowoczesnej elegancji, uznanej przez polską redakcję magazynu Glamour za kobietę dekady, bohaterkę ponad 30 okładek pism kolorowych w samym 2013 roku. Ta relacja przyniosła korzyści obu stronom: Małgorzata Kożuchowska zdobyła liczne grono wielbicieli, a Bonarka umocniła swój wizerunek jako centrum doskonałego do poszukiwania własnego stylu oraz miejsca, gdzie zakupy są czystą przyjemnością. Pozytywne rezultaty ostatniej kampanii prowadzonej pod hasłem „Poczuj się wybornie” widać było w badaniach marketingowych. Dowiodły one wzrostu rozpoznawalności marki i powszechnego zadowolenia z oferty Bonarki. Takie same wnioski można wysnuć po analizie twardych danych – odwiedzalności centrum, która była o 6% wyższa niż w 2012 r.

 

Kto podejmie się przejęcia schedy po Małgorzacie Kożuchowskiej? Jest to niewątpliwie spore wyzwanie, oczekiwania klientów są wysokie. Do obowiązków nowej gwiazdy należeć będzie nie tylko zachęcanie do jak najczęstszych odwiedzin w Bonarce, ale także prowadzenia najważniejszych imprez organizowanych w centrum handlowym.

Ciekawić może również koncepcja nowej kampanii reklamowej. W 2013 roku Bonarka zaskoczyła wszystkich, prezentując reklamę z Małgorzatą Kożuchowską występującą w podwójnej roli: jako zawsze chętnego do pomocy zakupowego asystenta oraz współczesną elegantkę. Bez wątpienia, była to kreacja odcinająca się od działań lokalnej konkurencji. Nadchodzącą kampanię przygotowała Firma Reklamowa Kuc, współpracująca z Bonarką już od trzech lat.

Najszybciej o nowej gwieździe będzie można dowiedzieć się w najbliższą niedzielę 2 marca z emisji reportażu w programie „Co za tydzień!” w stacji TVN (godz. 11.30).

Komentarze