POZNAJ MAKSYMALNY SMAK NOWEJ PEPSI MAX!

POZNAJ MAKSYMALNY SMAK NOWEJ PEPSI MAX!

Garstka kruszonych kości Wikinga, odrobina gazu pieprzowego, kilka kropli jadu skorpiona dla smaku. A piana? To robota diabła tasmańskiego! Wszystkie składniki trafiają do czarnej puszki wykonanej z kadłuba atomowej łodzi podwodnej…Brzmi jak tajemna receptura eliksiru o niezwykłej mocy! Właśnie tak wyobrażają sobie wyjątkowe składniki nowej Pepsi Max ci, którzy już jej spróbowali. Teraz czas na was! Nowa Pepsi Max, jak zawsze bez cukru, właśnie trafiła na półki sklepowe w całej Polsce. A co najważniejsze została stworzona we współpracy z polskimi konsumentami! 

Specjalnie dla Polaków 

Polacy mają swój niepowtarzalny gust i wiedzą najlepiej, co lubią! Nowa receptura Pepsi Max nie powstałaby bez ich aktywnego udziału (1). „Wiedzieliśmy, że Polacy poszukują napoju bez cukru o wyjątkowym smaku. Dlatego chcieliśmy stworzyć nową, mniej słodką Pepsi Max, która będzie im maksymalnie smakować. Zaprosiliśmy ich do współpracy i oto jest – nowa, Pepsi Max, jak zawsze bez dodatku cukru, stworzona specjalnie dla Polaków” – powiedziała Magda Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.  

Maksimum smaku, bez cukru 

Bohaterowie reklamy nowej Pepsi Max, którą już od 1 marca będziecie mogli oglądać w telewizji, głowią się nad tajemniczym składnikiem, który sprawia, że Pepsi Max ma tak wyrazisty smak, a przy tym ani grama cukru. Stąd zakręcone pomysły z jadem skorpiona w roli głównej. A co tak naprawdę zawiera tajemnicza czarna puszka? Jedno jest pewne – to Max składniki! Zainspiruj się, otwórz swoją Pepsi Max i ciesz się maksymalnym smakiem bez cukru. Jesteśmy pewni, że wytropisz w niej coś niezwykłego. 

Maksymalny wybór 

Teraz masz maksymalny wybór! Nowa Pepsi Max bez cukru jest dostępna w 7 różnych pojemnościach – puszkach 0,33l oraz butelkach 0,2l 0,5l, 1l, 1,5l, 2l, 2,25l. W dodatku opakowania przeszły prawdziwą metamorfozę. Przekonaj się sam! Nowa Pepsi Max jest teraz jeszcze bliżej ciebie. 

O firmie PepsiCo 
PepsiCo jest światowym liderem w produkcji artykułów spożywczych i napojów ze średniorocznym przychodem netto sięgającym nawet 65 mld dolarów. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada 22 różne linie produktów, z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa – Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay and Pepsi-Cola – wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które są uwielbiane przez konsumentów na całym świecie. Wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju. Realizując hasło „Performance with Purpose” staramy się oferować szeroki wybór wysokiej jakości produktów, ograniczając przy tym wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań,  a także zapewniając znakomite warunki pracy naszym współpracownikom, szanując, wspierając i inwestując w rozwój społeczności lokalnych, gdzie działamy. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com


(1) Badanie typu „ślepy test” zostało przeprowadzone na próbie 400 polskich konsumentów w Warszawie, Katowicach i Poznaniu w październiku 2013 r.

Komentarze