Helikopter Dotpay na targach eHandlu

Helikopter Dotpay na targach eHandlu

 

Targi eHandlu w Poznaniu przyciągnęły ok. 2500 uczestników, swoje stoiska miało aż 110 wystawców. Dużym zainteresowaniem cieszyły się prelekcje, których było aż 11, wystawcy prześcigali się ze sobą w ofercie dla uczestników, ale jednak szczególną uwagę przykuł helikopter, który był główną nagrodą w konkursie na stoisku Dotpay, który stał się obiektem pożądania nie tylko uczestników, ale i innych wystawców.

 

Eventy takie jak Targi eHandlu, oragnizowane przez Fundację Polak 2.0, to doskonała okazja do tego by w jednym miejscu uzyskać wiedzę na temat wielu aspektów z interesującego nas obszaru. Tegoroczna, marcowa impreza  umożliwiła uczestnikom zebranie w jednym miejscu kompleksowej oferty dla swojej działalności. Mieli możliwość zapoznać się z rozwiązaniami związanymi z obsługą płatności elektronicznych, logistyką, e-marketingiem i innymi obszarami powiązanymi.

Podczas tegorocznej, marcowej edycji pośród wystawców znalazły się po raz kolejny tak znane marki jak: Dotpay, FerBuy, DPD, Komputronik, Skrill, Freshmail, Bold, Trusted Shops, IAI-Shop oraz wielu debiutantów, takich jak: DHL Parcel, OptiSale, Selly Shop, Spinacz.pl, FATPAK.PL, EIMAG Commerce, Mediaten, EmailLabs, bitREC, Frosmo. Wystawcy prześcigali się między sobą nie tylko w obszarze przedstawianej oferty, ale i w wymyślnych gadżetach dostępnych na stoiskach dla klientów
i potencjalnych klientów. Naprawdę było w czym wybierać i od kogo uzyskać rzetelną wiedzę.

 

W tym miejscu należy jednak dodać, że targi dla uczestników to nie tylko możliwość pozyskania oferty, poszerzenia swojej wiedzy i otrzymania ciekawych gadżetów. To także możliwość udziału w niebanalnych konkursach, jak ten „moc Dotpay", gdzie zachwycona zwyciężczyni wracała do domu 
z helikopterem zdalnie sterowanym z kamerą.