Wakacyjna zabawa w „Twist & Fly” – Universal McCann, Mediabrands Studios i Radio Eska dla Jogurtu Ba

Wakacyjna zabawa w „Twist & Fly" – Universal McCann, Mediabrands Studios i Radio Eska dla Jogurtu Ba

„Twist & Fly” to wakacyjny konkurs pokazujący zabawne podejście do Polaków spędzających urlop w popularnych, letnich destynacjach. Pomysł na akcję zrodził się z obserwacji 2 istotnych trendów w komunikacji:
 
  • Strategii content marketingu i zauważalnej w nim coraz większej popularności treści przekazywanych w formie video, wokół których gromadzą się młodzi konsumenci. Zabawne filmiki są atrakcyjne dla internautów i pobudzają ich do działania. Młody konsument chce dołączać do akcji, lajkować i dzielić się informacją o niej wśród znajomych.

  • Trendu komunikacyjnego „living in the moment” – równoznacznego ze świadomością młodych ludzi, zaczynających doceniać i celebrować ważne momenty, jednocześnie żyjąc chwilą. W konkursie uczestnicy wygrywają tydzień daleko stąd, ale konkretną destynację poznają dopiero na chwilę przed odlotem. To do nich należy decyzja, czy wybiorą się w podróż w nieznane.
Jak grać, aby wygrać?
 
Zasady udziału w konkursie są proste. Aby wziąć w nim udział i mieć szansę na wygranie nagród w postaci wyjazdów na Majorkę, do Grecji, Bułgarii oraz Turcji, należy skorzystać z aplikacji konkursowej dostępnej pod adresem https://www.facebook.com/radioeska/.
 
W ramach akcji „Twist & Fly” jej twórcy zachęcają do udziału w zabawie, która pokazuje siłę rozrywki oraz posiadania dystansu do siebie i znajomych. Działania adresowane są do ludzi w wieku 19 -29 lat, którzy cenią sobie unikalny kontent i dobry humor.
 
Głównym partnerem strategicznym działań jest Grupa Radiowa TIME (ESKA), dlatego spoty i inne formy komunikacji konkursu będzie można zobaczyć w ESKA TV, eska.pl, ESKAGo oraz na kanałach social media Twista i ESKI.
 
Dom mediowy UM (Universal McCann) oraz Radio ESKA odpowiadają za kreację działań oraz ich przebieg w mediach. Działaniami branded content i opracowaniem niestandardowych rozwiązań mediowych zajmuje się Mediabrands Studios, specjalistyczna komórka contentowa grupy IPG Mediabrands.
 
###
 
UM (Universal McCann) jest domem mediowym – częścią międzynarodowej sieci IPG Mediabrands. UM całościowo planuje i realizuje proces komunikacji mediowej wraz z dedykowanymi jednostkami specjalistycznymi: Mediabrands Studio (branded content), Reprise (performance), Mediabrands Analytics (analityka ekonometryczna), Mediabrands Science (badania i strategia marek). Mediabrands Studios to nowa komórka odpowiedzialna za branded content i niestandardowe
rozwiązania mediowe, działająca na rzecz klientów domów mediowych w ramach grupy IPG Mediabrands (UM, Initative, BPN i U2Media). Na czele komórki stoi Monika Wójcicka, Head of Mediabrands Studio.

Komentarze