Gorące trendy jesieni w Centrum Handlowym Osowa

Gorące trendy jesieni w Centrum Handlowym Osowa

Nadchodząca modowa jesień zapowiada się kolorowo i wzorzyście. W szafie będą królować mocne kolory oraz duże, ciepłe i miękkie swetry. Jesień 2015 to także inspiracja stylem boho i powrót do barwnych lat 60. i 70. Na długie wieczorne szaleństwa projektanci przygotowali błyszczące i iskrzące kreacje. Pięć linii z kolekcji Monnari doskonale wpisuje się w trendy nadchodzącego sezonu” – mówi Katarzyna Cieślak, Dział Marketingu Monnari.

To, że trendy jesień-zima 2015/2016 elektryzują feerią barw potwierdza także kolekcja marki PATRIZIA ARYTON. „W najnowszej kolekcji naszej marki rządzi kolor. Obok lodowatego błękitu „vintage blue”, porcelanowego różu czy jasnej żółci pojawia się czerwień wenecka, indygo oraz amarant. Do tego ponadczasowa klasyka oparta na czerni, bieli, camelu, mahoniu i wszystkich odcieniach szarości. Perłą kolekcji są natomiast najwyższej jakości płaszcze, które od lat są wizytówką marki” – dodaje Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna marki PATRIZIA ARYTON.

Jesień i zima w modzie damskiej to także wielki powrót kraty oraz stylu boho. Te trendy pokochała w tym sezonie marka Camaieu. Jesienno-zimowa kolekcja Camaieu to modowa hybryda najgorętszych trendów na nadchodzący sezon. Nadal dominuje jeans – tym razem jednak w połączeniu z elementami folkowymi i country. Powraca styl marynarski lat 60-tych, ale na plan pierwszy wysuwa się krata. Sezon jesień-zima w Camaieu to czas poszukiwania harmonii między naturą a kulturą oraz przeszłością a przyszłością” – mówi Dorota Gorzelańczyk, Dyrektor Regionalny Camaieu.

 

A co mężczyźni znajdą w salonach modowych w nowym sezonie? Przede wszystkim kolory zaczerpnięte z pejzaży, które znajdziemy np. w sklepach marki BYTOM. „Całość kolekcji jesienno-zimowej BYTOM charakteryzuje prostota i elegancja utrzymana w stonowanych barwach, delikatnych strukturach i deseniach. Inspiracje do kolorów kolekcji zaczerpnięto z krajobrazów, a w niej kolory ziemi i piasku – beże i brązy, morza i nieba – niebieskości, granaty i szarości, gór i lasów – ciepłe ugry, malownicze burgundy” – mówi Izabella Cichocka – Mycek, projektantka marki BYTOM.

Modowe trendy na jesień to jednak nie tylko odzież, ale także dodatki – w szczególności buty. „W nowym sezonie CCC zaprasza swoich klientów do najbardziej ikonicznego miasta świata mody – Paryża. Must have jesieni są koturny, słupki oraz masywne workery! Pewnym hitem będą motywy zwierzęce dodające pazura każdej parze butów, frędzle podkreślające lekkość botków oraz przykuwające wzrok metalowe detale” – słyszymy z działu marketingu CCC. Podobne trendy odnośnie obuwia znajdziemy także w kolekcji Deichmann. „Obuwie z najnowszej kolekcji Deichmann zaskakuje mnogością struktur i nieoczywistymi połączeniami materiałów. Modna w tym sezonie staje się lakierowana skóra, imitacja skóry gadów, metaliczne wykończenia oraz efekty hologramu. W tym sezonie warto wybrać inspirowane modą męską obuwie typu dandy, lordsy oraz monki. Popularnością cieszą się także sztyblety ze skróconą, sięgającą kostki cholewką. Nadal modne pozostają sneakery” – dodaje Małgorzata Tyliba, kierownik działu marketingu Deichmann Polska.

A jakie buty znajdziemy tej jesieni w salonie Wojas? Kolekcja marki Wojas jesień-zima 2015 to klasyka połączona ze swobodą miejskiego stylu. Damską kolekcję wyróżnia szeroka paleta barw: czerń, zmysłowe granaty, butelkowa zieleń i kolor khaki. Uwagę przyciągają ciepłe brązy, bordo, odcienie szarości oraz złoto i srebro. Wśród propozycji marki nie brakuje modeli na masywnych podeszwach i platformach, a także obowiązkowych w tym sezonie stabilnych słupkowych obcasach. Męskie propozycje wyróżniają eleganckie półbuty oraz modele oxford i brogue wykonane ze skóry wysokiej jakości. W kolekcji pojawiają się sztyblety i półbuty wzbogacone o minimalistyczne kolorowe akcenty, ciekawe sznurowania oraz połączenia błysku i matu” – mówi stylistka marki Wojas.

Jak widać, sezon jesień-zima 2015/2016 zapowiada się bardzo ciekawie. W naszym krótkim przeglądzie królują przede wszystkim kolory, a kroku dotrzymuje im krata czy styl boho. Wiele się dzieje w najnowszych kolekcjach modowych, ale dzięki temu każda klientka znajdzie coś dla siebie w Centrum Handlowym Osowa!

Informacje o firmie:

Centrum Handlowe Osowa to jedno z pierwszych centrów handlowych w Trójmieście. Zlokalizowane jest przy Obwodnicy Trójmiasta, przy trasie będącej przedłużeniem autostrady A1 i prowadzącej na Hel (droga krajowa S6), co świadczy o dobrym skomunikowaniu obiektu oraz łatwym i szybkim do niego dostępie. Oferta handlowa obejmuje hipermarket, liczne butiki i punkty usługowe, plac zabaw wraz z wykwalifikowanym personelem sprawującym opiekę nad dziećmi oraz specjalną strefę dla rowerów, zlokalizowaną na monitorowanym parkingu przy strefie restauracyjnej. CH Osowa to miejsce przyjazne rodzinom oraz osobom niepełnosprawnym. Nowoczesna strefa restauracyjna z darmowym dostępem do bezprzewodowego internetu idealnie nadaje się na spotkania biznesowe oraz dla osób będących w podróży. Więcej informacji o centrum na stronie www.chosowa.pl

Właścicielami Centrum Handlowego Osowa są firmy: Pradera Gdańsk Osowa Sp. z o.o., należąca do funduszu PCEF zarządzanego przez Praderę (www.pradera.com) oraz OIK Gdańsk Retail Project Sp. z o.o. należąca do funduszu HANSAINVEST (www.hansainvest.com). Zarządcą obiektu jest Apsys Polska S.A. (www.apsysgroup.com).