Katarzyna Skrzypiec podwójna Wicemistrzyni Polski w Fitness Sylwetkowym

Katarzyna Skrzypiec podwójna Wicemistrzyni Polski w Fitness Sylwetkowym

W niedzielę, 18 października w Mrozach, nieopodal Mińska Mazowieckiego, odbyły się zawody Pucharu Polski w kulturystyce i fitness, podczas, których przeprowadzane były również eliminacje do Mistrzostw Świata. Te z kolei odbędą się w listopadzie tego roku w Budapeszcie. W rywalizacji wzięła udział Katarzyna Skrzypiec, Kierownik Projektu w firmie RAFAKO S.A.  Pokonała wiele swoich rywalek, zajmując ostatecznie drugie miejsce na podium. -Zdobycie po raz drugi w tym roku tytułu Wicemistrzyni Polski (pierwszy zdobyłam w sezonie wiosennym na Mistrzostwach Polski) kosztowało mnie sporo wysiłku i zdecydowanie muszę przyznać, że wyjątkowo cieszy mnie ten wynik  - dla mnie to była wygrana – mówi dumnie Katarzyna Skrzypiec

Aby osiągnąć taki wynik pani Katarzyna trenowała ciężko i nieprzerwanie przez dwa sezony. - Przygotowania do sezonu jesiennego, tzn. do Pucharu Polski, wyjątkowo dały się we znaki. Reżim dietetyczny, który rozpoczynałam w wakacje, gdzie wokół same pokusy: gofry, lody był naprawdę uciążliwy i stoczyłam nie jedną „walkę” z samą sobą i swoimi słabościami – przyznaje wicemistrzyni Polski w Fitness.

- Szczerze mówiąc nie przypuszczałam, że przygotowania do zawodów 2 razy w roku, mam na myśli ciężkie treningi i dietę, będą się tak odbijały na ogólnej kondycji organizmu. Krótki okres regeneracji przy takim wysiłku to naprawdę duże wyzwanie. Do tego praca zawodowa, treningi indywidualne z klientami, które prowadzę popołudniami, a ponadto zaangażowałam się mocno w pewne przedsięwzięcie, o którym jeszcze nie chcę głośno mówić - dodaje sportsmenka. Zmęczona, ale szczęśliwa zawodniczka walczy dalej. Teraz stawką jest już nie tylko kolejne mistrzostwo kraju, ale świata. Po zajęciu miejsca na podium w Pucharze Polski, pani Katarzyna dostała powołanie do kadry narodowej. Mało tego, w ubiegły weekend, 24 października startowała w Grand Prix Pepa w Opavie, gdzie zajęła 5 miejsce. - Obiecałam sobie, że Puchar Polski i Grand Prix Pepa w Opavie, będą moimi ostatnimi zawodami, ale otrzymałam powołanie do kadry Polski i jadę reprezentować nasz kraj na Mistrzostwach Świata w Budapeszcie, w listopadzie tego roku. Z całą pewnością po powrocie z Mistrzostw w pełni zajmę się odpoczynkiem i regeneracji, ale podczas zawodów chcę zaprezentować 100 procent formy – zapowiada Katarzyna Skrzypiec.

AUTOR TEKSTU: JUSTYNA KORZENIAK, ADVENTURE MEDIA

ZDJĘCIA: Archiwum Katarzyna Skrzypiec


***

RAFAKO S.A. z Grupy PBG jest największym europejskim producentem kotłów dla energetyki zawodowej i 
przemysłowej, urządzeń ochrony środowiska oraz dostawcą kompletnych bloków energetycznych „pod klucz”. 

***

KONTAKT:
www.rafako.com.pl
Aleksandra Dik
aleksandradik@adventure.media.pl
tel: 604 231 738
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70

Komentarze