Oracle ogłosił innowacje w pakiecie Oracle CX Cloud


Konferencja ORACLE OPENWORLD, San Francisco, 28 października 2015 r. — Nowe rozwiązania branżowe oraz szereg rozszerzeń świadczą o zaangażowaniu firmy Oracle w ciągłe wprowadzanie innowacji w rozwiązaniu Oracle Customer Experience Cloud (Oracle CX Cloud), opartym na najbardziej niezawodnym, kompletnym i innowacyjnym pakiecie aplikacji do obsługi klienta w branży. Przedsiębiorstwa mogą bez problemu korzystać z całego zakresu narzędzi marketingowych, sprzedażowych, usługowych, handlowych i społecznościowych w celu zapewnienia klientom wyjątkowej obsługi i uczynienia z nich ambasadorów marki. 

“Aby sprostać wciąż rosnącym oczekiwaniom klientów organizacje ze wszystkich branż muszą być w stanie zapewnić kompletną, innowacyjną ich obsługę we wszystkich kanałach sprzedaży” – powiedział Rondy Ng, Senior VP, Applications Development, Oracle. “Wprowadzając najnowsze rozszerzenia pakietu usług Oracle CX Cloud pomagamy organizacjom zdobywać przewagę konkurencyjną przez budowanie silniejszych więzi z klientami”.

„Różne kanały dystrybucji oraz działy przedsiębiorstw mają do czynienia z coraz większą liczbą źródeł danych oraz większą ilością danych klientów, a firma Oracle wykazała się wyjątkową elastycznością i precyzją, dostosowując się do tempa rozwoju przedsiębiorstw i wymagań poszczególnych działów” — powiedział Sam Stuckal, starszy doradca w CEB TowerGroup. „Rozwiązania do obsługi klienta są oferowane w formie aplikacji w chmurze, ale zintegrowane komponenty sprzedażowe i usługowe sprawiają, że jest to jednolite rozwiązanie, które może być łatwo rozbudowywane zarówno przez partnerów, jak i innych producentów”. 

Rozwiązania branżowe Oracle CX Cloud
•  Oracle CX Cloud dla branży usług finansowych: udostępnia pełny przegląd informacji o klientach i informacji finansowych, pomagając instytucjom usprawnić obsługę klienta oraz zwiększyć wskaźnik zatrzymania klientów i sprzedaż produktów powiązanych oraz produktów wyższej klasy.
•  Oracle CX Cloud dla branży telekomunikacyjnej: wspomagane procesy sprzedaży, analiza danych dotyczących wykorzystania usług i ich kosztów oraz bezproblemowe przejście do działań w zakresie konfiguracji i wyceny umożliwiają usługodawcom personalizację interakcji z klientem i przekształcenie cyfrowej obsługi w wielu kanałach.
•  Oracle CX Cloud dla branży zaawansowanych technologii, produkcji przemysłowej i  motoryzacyjnej: wstępnie skonfigurowane rozwiązania pomagają przedsiębiorstwom produkcyjnym przyspieszać wprowadzanie innowacji, skuteczniej pozyskiwać i zatrzymywać klientów oraz obniżać koszty operacyjne.
•  Oracle CX Cloud dla branży towarów konsumpcyjnych: pomaga planować kategorie i obsługę klienta w środowisku opartym na współpracy, skuteczniej docierać do klienta i sprawniej przeprowadzać inicjatywy sprzedażowe, a także zrozumieć dzisiejszych klientów cyfrowych oraz kontaktować się z nimi w nowy, wyjątkowy sposób.

Oracle Sales Cloud
•  Przyspieszony wzrost sprzedaży w kanale dystrybucyjnym: zaawansowane, łatwe w użyciu, konfigurowalne narzędzia do kluczowych procesów biznesowych w ramach zarządzania siecią partnerów — takich jak zarządzanie nowymi transakcjami i samodzielna rejestracja.
•  Funkcje branżowe: najnowsza wersja zawiera rozszerzone funkcje opracowane specjalnie dla branży zaawansowanych technologii, produkcji, usług finansowych, towarów konsumpcyjnych i telekomunikacji.
•  Sprawniejsze zarządzanie danymi klientów: integracja z Blue Coat zapewnia dodatkową ochronę informacji umożliwiających identyfikację osoby (Personally Identifiable Information — PII).

Oracle Service Cloud
Najnowsza wersja udostępnia Oracle Service Cloud Knowledge Advanced — innowacyjną funkcję, która pomaga przedsiębiorstwom sprawniej zarządzać wiedzą i umożliwia bezproblemową obsługę klienta za pośrednictwem wielu kanałów. 

Oracle Commerce Cloud
Nowe funkcje wspomagania sprzedaży, testy A/B oraz możliwość tworzenia list życzeń w portalach społecznościowych umożliwiają szybkie wdrażanie bogatych funkcjonalnie, sprawnie reagujących sklepów internetowych, dostępnych zarówno z komputerów stacjonarnych, jak i urządzeń mobilnych, i to bez ograniczania funkcjonalności oraz możliwości zarządzania marką.

Oracle CPQ Cloud 
Nowe moduły cenowe, dynamiczne listy wyboru oraz oferowana w pakiecie integracja z pozostałymi rozwiązaniami z pakietu Oracle CX Cloud pozwalają firmom zwiększyć sprzedaż i marżę, podczas gdy rozszerzona konfiguracja w ramach Oracle Commerce Cloud pomaga im poprawić wyniki sprzedażowe oraz identyfikować właściwe szanse handlowe.

Komentarze