Coraz więcej handlowców w programie bonusowym Xerox

Xerox eXtra Club powstał z myślą o indywidualnych handlowcach, by zmotywować ich do aktywnej sprzedaży urządzeń i materiałów eksploatacyjnych marki.

- Na bieżąco zbieramy informacje zwrotne od handlowców i po trzech miesiącach od wystartowania projektu jesteśmy pewni, że nasza inicjatywa była dobrym pomysłem. Cieszy nam nie tylko samo zainteresowanie systemem wymiany punktów na nagrody, ale i informacjami o nowościach, promocjach czy aktualnościach z życia Xerox Polska, które umieszczane są w serwisie Xerox eXtra Club – mówi Katarzyna Budna, Office Marketing Manager Xerox Polska.

Xerox eXtra Club to propozycja dla handlowców, którzy dokonują zakupów u autoryzowanych dystrybutorów Xerox: tj. AB S.A., ABC Data S.A., River Jacek Bator S.J., Tech Data Sp. z o.o. Projekt, który  wystartował 1 września i ma potrwać rok,  pozwala na zdobycie doładowań do kart przedpłacowych oraz innych nagród uwzględnionych na stronie internetowej www.extraclub.xerox.pl. Znajduje się tam także lista premiowanych produktów.

 

Handlowcy, którzy chcą dołączyć do programu zobowiązani są do posiadania zgody pracodawcy lub uprawnionego przełożonego. Rejestracja odbywa się na stronie www.extraclub.xerox.pl.

Komentarze