Nowe wersje Oracle Transportation Management i Oracle Global Trade Management

Nowe wersje Oracle Transportation Management i Oracle Global Trade Management Potwierdzając swoje dążenie do wdrażania innowacji i zachowania czołowej pozycji na rynku rozwiązań do zarządzania logistyką, firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu do sprzedaży nowych wersji oprogramowania Oracle Transportation Management i Oracle Global Trade Management.

Dzięki wprowadzeniu bogatego zestawu wymaganych przez rynek rozszerzeń oprogramowanie Oracle Transportation Management 6.2 i Oracle Global Trade Management 6.2 jeszcze lepiej obsługuje procesy zapewniające zgodność z przepisami dotyczącymi transportu i handlu międzynarodowego.

Nowe wersje zapewniają dodatkową obsługę zarządzania transportem i handlem międzynarodowym dzięki rozszerzeniom do funkcji zarządzania flotą, szukania przewoźników, analizy danych biznesowych na temat transportu, planowania transportu, zarządzania transportem małych paczek, zarządzania transportem kolejowym, planowania wykorzystania doków, klasyfikacji produktów oraz określania zasad kontroli handlu.

Dzięki udostępnieniu na jednej, ujednoliconej platformie kompleksowych funkcji zarządzania transportem i handlem międzynarodowym nowe wersje pomagają obniżyć koszty transportu, zwiększyć wydajność operacyjną, poprawić obsługę klienta, skrócić czasy realizacji łańcucha dostaw oraz zmniejszyć ryzyko niezgodności z przepisami dotyczącymi łańcucha dostaw i handlu poprzez dalszą standaryzację i automatyzację procesów.

Aby jeszcze bardziej uprościć procesy, zapewniono także integrację procesów między nową wersją oprogramowania Oracle Global Trade Management a pakietem Oracle E-Business Suite 12.1.

Nowe możliwości zapewniane przez oprogramowanie Oracle Transportation Management 6.2:

· Rozszerzenia do funkcji zarządzania flotą zapewniające optymalizację wysyłek i zasobów, automatyzację przepływów pracy dyspozytorskiej, wizualizację geograficzną oraz komunikację mobilną.

· Rozszerzenia do funkcji szukania przewoźników zapewniające zaspokajanie potrzeb w zakresie zakupu i optymalizacji usług transportu drobnicowego.

· Rozszerzenia funkcji planowania transportu zapewniające optymalizację konsolidacji zamówień i trójwymiarowe konfigurowanie załadunku sprzętu.

· Rozszerzenia do funkcji analizy danych biznesowych na temat transportu, z wbudowaną obsługą modułu Oracle Data Integrator, ułatwiające klientom rozbudowę i konfigurowanie analitycznego modelu danych.

· Rozszerzenia do funkcji zarządzania transportem małych paczek służące do wyceny na poziomie kartonów, śledzenia paczek oraz do regulowania płatności za fracht i do kontroli frachtu.

· Rozszerzenia do funkcji zarządzania transportem kolejowym służące do wyceny i realizacji wysyłek oraz do śledzenia sprzętu kolejowego.

Nowe możliwości zapewniane przez oprogramowanie Oracle Global Trade Management 6.2:

· Integracja z pakietem Oracle E-Business Suite 12.1 w zakresie kontroli zgodności zamówień i dostaw z przepisami handlowymi pozwala zautomatyzować zapewnianie tej zgodności w ramach zintegrowanego procesu "od zamówienia do zapłaty" służącego do obsługi sprzedaży międzynarodowej.

· Rozszerzenia ułatwiające obsługę upraszczają realizację zamówień wstrzymanych do czasu stwierdzenia zgodności z wymaganiami handlowymi, zwiększając efektywność procesu i usprawniając obsługę klienta.

· Klasyfikacja artykułów oparta na podsumowaniu klasyfikacji komponentów artykułu (np. klasyfikacja artykułów konfigurowanych na zamówienie).