Big Data, chmura, mobilność i media społecznościowe oto najpopularniejsze trendy IT w turystyce w 20

Na wzrost zainteresowania tymi technologiami wpłynęła m.in. potrzeba dostępu do informacji „od zaraz”, bez względu na czas i miejsce pobytu, ogromna liczba danych zamieszczanych w Internecie oraz potrzeba bieżącego dostępu do informacji i komunikowania się z otoczeniem.

Big Data jest obecnie w centrum zainteresowania większości przedsiebiorstw, bez względu na branżę. Wykorzystanie ogromnej ilości nieusystematyzowanych danych usprawnia bowiem proces decyzyjny, zapewnia większą innowacyjność produktów i usług oraz pozwala na zacieśnienie relacji z klientami. Big Data funkcjonuje również na rynku turystycznym, wpływając na przyszłość podróżowania i przynosząc potencjalne korzyści zarówno firmom turystycznym, jak i podróżnym. 

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/wiadomosci/big_data_chmura_mobilnosc_i_media_spolecznosciowe.html