Dwie Małgorzaty Kożuchowskie dla Bonarki

Dwie Małgorzaty Kożuchowskie dla BonarkiNa czym polega unikalność kampanii reklamowej Bonarki na 2013 rok? Na zaskakującym i wywołującym uśmiech zestawieniu dwóch postaci: modnej, świadomej swego stylu i wymagającej damy z usłużnym i gotowym do spełnienia różnych życzeń boyem, konsjerżem, pomocnikiem. W obu rolach wystąpiła Małgorzata Kożuchowska, potwierdzając tym samym swój niebagatelny talent aktorski. Za każdym razem musiała wejść w interakcję z samą sobą, gdyż obie postacie są ze sobą ściśle powiązane. Zmieniają się okoliczności, zmieniają się rekwizyty, zmieniają się pozy – a na planie pozostają tylko te dwie postaci.

„Koncept naszej idei jest prosty: Bonarka jest „od ubrań - do usług”! Nasza postawa pro-kliencka spersonifikowana jest przez rolę boy’a, wspaniale odegranego przez Małgorzatę Kożuchowską. Z drugiej strony mamy Małgorzatę jako damę, która docenia nasze starania. Chcemy by nasi klienci poczuli się u nas wybornie. Tak jak nasz reklamowy boy dołożymy wszelkich starań, by każdy znalazł tu to, czego szuka i wyszedł stąd z poczuciem satysfakcji.” – wyjaśnia Marcin Berendt, marketing manager Bonarki. „Hasło <Poczuj się wybornie> jest zresztą naszym nowym zawołaniem, które będzie determinować nasze działania przez cały 2013 rok.”

Kampania utrzymana jest w humorystycznym tonie, wyczuwalny jest klimat takich filmów jak „Pół żartem, pół serio”, „Tootsie” czy „Poszukiwany, poszukiwana”. Scenki na poszczególnych kreacjach są dowcipem odpowiednio puentowanym przez hasło, często będące parafrazą znanego powiedzenia. Całość tworzy spójny i przemawiający do odbiorcy komunikat.

Oprócz Małgorzaty Kożuchowskiej duży udział w ostatecznym kształcie kampanii miał Marcin Tyszka, najlepszy polski fotograf w świecie mody, regularnie współpracujący z największymi światowymi czasopismami fashion. Kampanię ideowo przygotowała Firma Reklamowa Kuc.

Polska aktorka będzie twarzą Bonarki już po raz drugi z rzędu. W 2012 r. zapraszała Małopolan do odwiedzin tego centrum handlowym, co nie pozostało bez odzewu. Widać to po wynikach badań przeprowadzonych wśród klientów Bonarki. Wypracowała sobie ona pozycję centrum o najwyższej świadomości marki w kategorii „top of mind” (oznacza to, że badani na pytanie jakie znają galerie handlowe w Krakowie w pierwszej kolejności wymieniają Bonarkę) i najwyższym odsetku lojalnych klientów. Aż 1/3 respondentów wymienia Bonarka City Center na pierwszym miejscu znanych sobie krakowskich galerii handlowych, a 1/4 przyznaje, że jest to miejsce, w którym najczęściej robi zakupy. W 2012 r. klientów było prawie o 8% więcej niż w 2011 r. I to wszystko udało się osiągnąć w trudnym, bo kryzysowym roku.

Nie należy się zatem dziwić, że przy tak zadowalających efektach współpracy Bonarka City Center zdecydowała się na przedłużenie współpracy z Małgorzatą Kożuchowską, która w międzyczasie zdążyła jeszcze zdobyć tytuł „Najpiękniejszej Polki 2012 roku” w plebiscycie „Viva! Najpiękniejsi!”.