Śniadaniowa niezmiennie najlepsza w kampanii telewizyjnej

Śniadaniowa niezmiennie najlepsza w kampanii telewizyjnej

Kompleksowe działania reklamowe dla marki Śniadaniowa, obecnej w ofercie Spółki „Bielmar” od 20 lat, zaplanowano w telewizji, na outdoorze, w prasie, Internecie oraz w punktach sprzedaży.

W pierwszej połowie kwietnia, billboardy z wizerunkiem Śniadaniowej pojawiły się w wybranych lokalizacjach na terenie Górnego Śląska, w Warszawie i Poznaniu. 28 kwietnia startują emisje 30-sekundowych spotów w Polsacie, TVP, TVN i kanałach tematycznych. Reklamy prasowe zamieszczono w wybranych magazynach konsumenckich i branżowych.

Celem kampanii, realizowanej pod hasłem Śniadaniowa – nasza niezmiennie najlepsza! jest wzmocnienie wizerunku marki, jako dostawcy produktów wysokiej jakości, które mimo zmieniających się trendów w przygotowywaniu posiłków, stanowią stały i niezbędny element rodzinnego śniadania.

Kampanię reklamową wspierają działania prosprzedażowe w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji m.in. promocje cenowe, layouty w gazetkach hurtowni i sieci handlowych, materiały POS, animacje w sklepach, emisje spotów na ekranach w placówkach handlowych.

Kreację i produkcję wszystkich materiałów do kampanii oraz zakup mediów powierzono agencji Optima Marketing Group Sp. z o.o. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

Czas trwania: kwiecień – maj 2014 r.

Klient: Zakłady Tłuszczowe „Bielmar”

Produkt: Śniadaniowa Klasyczna, Śniadaniowa z Masłem, Śniadaniowa Premium

Rodzaj kampanii: wizerunkowa

Hasło kampanii: Śniadaniowa – nasza niezmiennie najlepsza!

Media: telewizja, outdoor, prasa, Internet

Kreacja: Optima Marketing Group Sp. z o.o.

Dom mediowy: Optima Marketing Group Sp. z o.o.

PR: Kolterman Media Communications