Czapeczka, a może koszulka z nadrukiem?

Czapeczka, a może koszulka z nadrukiem?

Coraz popularniejsze staje się praktyczne wykorzystywanie różnych przedmiotów w celach reklamowych. Trzeba przyznać, że konsumenci patrzą przychylnym okiem na taką formę reklamy. Jest to jej największy plus. Drugą istotną sprawą jest niewielki koszt finansowy, który musi włożyć firma w wyprodukowanie, czy nabycie tzw. gadżetów reklamowych.

Gadżety reklamowe z nadrukami

Przedmiotów na których można umieszczać nadruki reklamowe jest bardzo wiele. Rekordy popularności od zawsze biją długopisy, koszulki i kubki. Wiadomo, każdemu przyda się kubek, czy długopis, a jeśli otrzyma go w prezencie to nadruk reklamowy nie ma już większego znaczenia. A reklama przecież działa.

Odzież reklamowa to nie tylko idealna opcja dla klientów firmy, ale również alternatywa dla pracowników firmy, czy doskonały nośnik reklamy na różne akcje reklamowe, promocje, imprezy itp. Najtańsza będzie czapeczka, albo koszulka, nieco drożej wypada bluza, kurtka.

Formy nadruku

Do wyboru mamy różne formy nadruku, w zależności od techniki, którą wykonujemy nadruk.

Haft polega na maszynowym wyszyciu nicią wzoru na tkaninie. Plusem jest bogactwo kolorów, minusem, że duże wzory, które będą przylegać do ciała mogą drażnić skórę. Warto wiedzieć, że w przypadku materiałów wodoodpornych, czy oddychalnych w miejscu gdzie wyszyto haft, materiał traci swoje unikalne właściwości.

Transfer polega na wgrzewaniu określonego wzoru na tkaniny przy pomocy wzór jest prasy termotransferowej. Przygotowanie wzoru (nadruku) odbywa się kilkoma metodami, z których najpopularniejsze to: nadruk pełnokolorowy oraz folie flex i flox. Oba sposoby zapewniają idealne krycie oraz umożliwia bardzo dobre przeniesienie określonego wzoru.

Sitodruk to jedna z najpowszechniejszych metod stosowanych do nadruków na odzieży. Przez szablon na aluminiowej ramie przeciska się farbę. Ta forma nanoszenia nadruków wykazuje dużą odporność na pranie materiałów oraz charakteryzuje się sporą trwałością.  

Sporo osób ceni sobie odzież z reklamowymi nadrukami i chętnie ją nosi nie tylko w pracy, czy na akcjach reklamowych, ale również na co dzień. Warto więc poważnie pomyśleć o takiej formie reklamy, ponieważ zwiększa rozpoznawalność marki (firmy), co przyciąga i wzbudza zainteresowanie wielu potencjalnych klientów.  

BOOST UP