Uroda tkwi we śnie
Nagroda podparta badaniami
Program jest realizowany przez obiektywny dodatek do ogólnopolskiego Dziennika Gazety Prawnej – Strefy Gospodarki. Redakcja gromadzi opnie najważniejsze dla każdego przedsiębiorcy, są to oceny aktywnych konsumentów. Ranking jest podparty znaczącymi badaniami, które nie tylko pokazują jak bardzo rozpoznawalny jest produkt, podkreślają też relacje jakościowe, między kupującym a firmą. Metody samych badań stale się rozwijają, korzystając z nowych narzędzi. Listę laureatów stworzono m.in. dzięki metodzie jakościowej, a grupa respondentów wynosiła ponad 10 tys.
Fabryka Materacy Janpol Liderem Jakości
Niekwestionowanym liderem badania w kategorii „materace” była właśnie marka Janpol. Cieszyła się największą rozpoznawalnością, wśród marek figurujących na polskim rynku. Firma Janpol rozpoczęła działalność już w 1991 roku. Warto zaznaczyć, że już niedługo, będzie ona celebrować swoje ćwierćwiecze.
To, co wyróżnia produkty Fabryki Materacy Janpol w oczach konsumentów to przede wszystkim, jakość i trwałość. Badani zwracali uwagę też na wyjątkowy komfort snu i odpoczynku, który zapewnia struktura materaców. Wysoką pozycję w odpowiedziach uzyskała kategoria żywotności wyrobów.
Więź z klientem
Fabryka Materacy Janpol powstała dzięki chęci rozwiązywania codziennych problemów Polaków, by po wielu latach przerodzić się w pasję tworzenia wygodnych i funkcjonalnych materaców. Konsumenci, biorący udział w badaniu docenili tradycję firmy i jakość wytwarzanych produktów. Przedsiębiorstwo Janpol wywołuje wiele pozytywnych skojarzeń wśród konsumentów, są to: tradycja, trwałość oraz wygoda
Uśmiech na twarzy klienta, największą nagrodą
Nagroda Konsumenckiego Lidera, Jakości jest niezwykle miarodajna, dzięki zastosowanych w niej narzędziach. Jakość dostrzeżona przez konsumentów, podparta rzetelnymi badaniami jest najcenniejszą nagrodą dla producenta. Inwestycja w dobre surowce i znane na całym świecie technologie, nie zostały pominięte. Fabryka Materacy Janpol już po raz kolejny została okrzyknięta Konsumenckim Liderem Jakości. Coraz więcej Polaków docenia komfortowe posłanie i razem z marką budzi się z uśmiechem.