Jak algorytmy wpływają na udział organiczny?
W artykule „Jak algorytmy wpływają na udział organiczny?" przeczytasz o tym, jak działają mechanizmy rządzące widocznością postów w social mediach. Facebook, Instagram, LinkedIn, X – każda platforma rządzi się swoimi prawami, ale jedno je łączy: nie wszystko, co publikujesz, trafi do Twoich odbiorców.
Co dokładnie decyduje o tym, czy Twój post „pójdzie w świat", czy zniknie w czeluściach feeda? Jakie czynniki algorytm bierze pod uwagę? Czy da się jeszcze budować zasięg organiczny – bez płatnej promocji? Dlaczego coraz trudniej przebić się bez budżetu reklamowego? Czy to sprawiedliwe, jak wpływa to na twórców, marki i zwykłych użytkowników – oraz jak można się do tych zmian dostosować.
Jeśli prowadzisz fanpage, profil firmowy albo po prostu tworzysz treści i czujesz, że Twoje zasięgi stanęły w miejscu – ten artykuł jest dla Ciebie. Dowiedz się, co dzieje się „za kulisami" i jak lepiej rozumieć zasady gry, którą codziennie gramy.
Źródło fotografii: pexels.com Licencja: https://www.pexels.com/photo-license/